Για την Ασπα


Εριξα αρχικα για το αν θα  προκυψει σοβαρη σχεση μεσα στο επομενο εξαμηνο:

6 συννεφα 36 σταυρος 25 δαχτυλιδι 10 δρεπανι 11 μαστιγιο

βλεπω οτι ειχες μια οδυνηρη εμπειρια σε σχεση στο παρελθον που σου εχει αφησει σημαδια …

δεν βλεπω να προκυπτει σχεση με προοπτικη γαμου πριν το εξαμηνο. Ισως δεν εχει ερθει η ωρα ακομη για αυτο.Ισως να εχεις πληγες να επουλωσεις ακομα ή ισως εκμπεμπεις αρνητικα σηματα προς τους αντρες..

13 παιδι 14 αλεπου 19 πυργος 18 σκυλος

23 ποντικια 29 γυναικα 35 αγκυρα 28 αντρας

10 δρεπανι 17 πελαργος 27 γραμμα 32 σεληνη

εδω εριξα να δω γενικα τα αισθηματικα σου:

σιγουρα η προηγουμενη σχεση σου ηταν πολυ δυσκολη, ισως εχασες ενα παιδι, ισως εκανες εκτρωση; ηταν μια κτητικη σχεση .Εχασες την αθωοτητα σου και την εμπιστοσυνη σου στους αλλους…Εισαι πολυ αγχωμενη για το αισθηματικο σου μελλον. Θα παρεις ομως πολυ καλες ειδησεις, ισως μια συναδελφος ή γενικοτερα μια γυναικα που κανεις παρεα σου γνωρισει τη μελλοντικη σχεση σου. Αυτος θα ειναι ενα ατομο το οποιο κατα πασα πιθανοτητα γνωριζεις ηδη… Ενας φιλος που ξαφνικα θα τον δεις διαφορετικα.

Για να δουμε πως θα ειναι μηπως σου δωσω καποια ιδεα

16 αστρα 2 τριφυλλι 28 αντρας 17 πελαργος 2 καραβι

ψηλος, με μακρια ακρα, μελαχροινος, θετικος και αισιοδοξος, δημιουργικος και ανεξαρτητος!

πιστευω οτι θα κανεις σχεση μαζι του μετα τον επομενο Μαρτιο. Γραψε μου τα νεα σου!

4 thoughts on “Για την Ασπα

  1. Ο/Η melina29 λέει:

    Θα περιμένω με ανυπομονεσία την απάντηση σου!!

  2. Ο/Η melina29 λέει:

    Η ημερομινία γενήσεώς μου είναι 23/03/1982 και είμαι ξανθιά.

  3. Ο/Η melina29 λέει:

    Δηλαδή από το Μαρτίο που έρχεται μου λές?Ή τον επόμενο του 2014?Ωδυνειρές εμπειρίες όπως εκτρώσεις κτλ δεν έίχα εκτός από αποτυχημένες σχέσεις ναι που δεν κρατούσαν πολύ και δεν πήγαιναν για κατι πιο σοβαρό!Από εκεί έχω απογοητευτεί.Μπορείς να μου δείς και λίγο την υγεία μου γιατί περνάω μια δύσκολη φάση με πόνους στην πλάτη?Και κατί άλλο μπορείς να μου τα ρίξεις ξανά να μου δείς αν θα είναι κάποιος επιστήμονας ή κάτι τέτοιο?Τι δουλειά θα κάνει?Ζητάω πολλά έτσι?Sorry…!!;Oτι μπορείς και όποτε μπορείς απαντησέ μου!!Σε ευχαριστώ για την υπομονή σου…!!!
    Σε ευχαριστώ επισης για την απάντηση σου και το ενδιαφέρον σου!!

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      Τον Μαρτιο του 2013 εννοω!Φαινεται οτι μπορει να τον γνωριζεις ηδη ή εστω να τον εχεις δει, θα αρχισει φιλικη επικοινωνια και μετα θα προχωρησετε σε σχεση.Θα σου ξαναριξω για τα επιπλεον.

Σχολιάστε

