Επισημανση


Παρακαλω πολυ , οταν χρησιμοποιειτε ενα ονομα την πρωτη φορα που μου γραφετε , θα ηθελα να το κρατατε και για τις επομενες φορες που επικοινωνειτε εδω μαζι μου. Με αφορμη ενα σημερινο περιστατικο μιας κοπελας που μου εγραψε την πρωτη φορα με ονομα λενακι και ρωταγε για επανασυνδεση και την δευτερη με το ονομα λενα και ρωταγε ποτε θα κανει νεα σχεση χωρις να εχει μπει απο την ιδια διευθυνση ηταν το ιδιο ατομο. Πρεπει να καταλαβετε οτι ειναι παρα πολυ δυσκολο και δεν το επιχειρει κανεις αυτο που προσφερω εδω στην σελιδα μου. Για αυτο το λογο , το να χρησιμοποιειτε διαφορετικα ονοματα και λογαριασμους δυσκολευει τη δουλεια που κανω. Οπως βλεπετε, χωρις να εχω καποιον απο εσας απεναντι μου, κ με ελαχιστα στοιχεια προσπαθω να βοηθησω. Με στεναχωρει ομως παρα πολυ, που η κοπελα που ανεφερα ηταν αγενεστατη γιατι το δευτερο ριξιμο δεν της ταιριαζε… Θεος δεν ειμαι, αλανθαστη δεν ειμαι αλλα ειναι τουλαχιστον αγενεια να μιλας με ειρωνεια σε καποιον που προσπαθει να σε βοηθησει. Οποτε τελειωνει το θεμα εδω , ειναι κατι που δεν εχει ξαναγινει. Ολος ο κοσμος που με εχει εμπιστευθει ειναι πολυ καλης ποιοτητας και δεν εχω κανενα παραπονο , το αντιθετο, θα ελεγα οτι σας βλεπω σαν φιλους!

επισης να σημειωσω οτι με βαση ποσοστο που αναφερει συναδελφος απο το εξωτερικο, οι προβλεψεις του καλυτερου που υπαρχει ποτε δεν εχουν επιτυχια πανω απο 80%!

φανταζεστε γιατι;;

Φυσικα γιατι υπαρχει η ανθρωπινη βουληση! ο παραγοντας ανθρωπος που μπορει να αλλαξει τα παντα ανα πασα στιγμη με τις πραξεις και τις επιλογες του!

 

3 thoughts on “Επισημανση

  1. Ο/Η elenh giannakh λέει:

    ! 71-67, ,

    , , , . .

    , , . !!!!

    !!!!

    12 2012 10:22 .., « » :

    > ** > snakeoffire posted: « , > , > »

  2. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Σταυρουλα πραγματικα αυτο που κανεις δεν το κανει αλλος και σ΄ευχαριστουμε πολυ. Το κανεις επειδη το θελεις και ειναι αξιεπαινο. Απο κει και περα εμεις που μπαινουμε και ρωταμε πραγματα ειναι στη διαθεση μας το τι θα κρατησουμε και τι οχι. Οπως ειπες κι εσυ δεν εισαι και Θεος και κανεις δεν ειναι. Συνεχισε αυτο που κανεις κι οποιος εχει μυαλο ας καθισει να σκεφτει.

Σχολιάστε

