Το διαβασμα για την Πατρισια


Λοιπον , ο πρωην σου :

23 ποντικια 9 μπουκετο 28 αντρας  30 κρινοι 18 σκυλος

για σενα εχει ενα παθος δεν λεω!Εναν ενθουσιασμο να το πω,παντως κατι θετικο το αισθανεται και επισης σε νιωθει δικο του ανθρωπο και φιλη(αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου και ειδικα του συγκεκριμενου)…

αν θα τα ξαναβρειτε τους επομενους 6 μηνες-1 χρονο:

22 σταυροδρομι 25 δαχτυλιδι 16 αστρα 9 μπουκετο 28 αντρας 5 αντρας

απο ο,τι φαινεται δεν τελειωσατε ακομα, μεσα στον επομενο χρονο θα ξανακανει κινηση να ειστε μαζι..

αν εχει κατι με την κοπελα και γιατι φευγουν μαζι:

32 σεληνη 26 βιβλιο 28 αντρας 23 ποντικια 12 πουλια 31 ηλιος

συζητανε πολυ μαζι και βλεπω οτι τον βοηθαει σε κατι που εχει προβλημα εκεινος, θα με βοηθουσες αν μου ελεγες τα επαγγελματα τους γιατι βλεπω σαν να την συμβουλευεται για καποια πραγματα ή εχει καποιο κρυφο προβλημα και τον βοηθαει (εχει καποιες γνωσεις πανω σε καποιο θεμα που τον απασχολει)

παντως δεν υπαρχει κατι ερωτικο ειναι μονος του..

για τα χρεη σου:

15 αρκουδα 26 βιβλιο 34 ψαρια 22 σταυροδρομι 14 αλεπου

βλεπω να συμβουλευεσαι ατομο σχετικο με οικονομικα(υπαλληλο τραπεζας, λογιστη κτλ), μηπως παιρνεις καποιο δανειο; Επισης βλεπω δευτερη δουλεια part time. Παντως μεσα στον επομενο χρονο θα τα εχεις τακτοποιησεις ολα και δεν θα χρωστας.

Τελος , θα ζητησω να μου πεις αν θελεις για το επαγγελμα σου γιατι προσπαθω να δω απο τα χαρτια και μου βγαινει το εξης: βοηθος ιατρου, συμβουλος υγειας, φυσικοθεραπευτρια, γυμναστρια ή δουλευεις σε σχετικο με αυτα , χωρο;;

5 thoughts on “Το διαβασμα για την Πατρισια

  1. Ο/Η PATRISIA λέει:

    ΤΟ θελω τοσο πολυ να ξεχρεωσω ..προσπαθω πολλα χρονια μονη και δεν αντεχω αλλο ,μακαρι να πανε ολα οπως τα βλεπεις θα σε βγαλω εξω για φαγητο αμα ειναι χαχαχαχχαχα//…μπορει α μου προτεινουν κατι σχετικο και να δουλεψω και εκει ….ελπιζω να ειναι δευτερη δουλεια και να μην εχω προβλημα με την κανονικη μου ,ειμαι πολλα χρονια εκει και το αγαπαω αυτο που κανω..¨)…να εισαι καλα κοριτσακι μου!!!!!!!!!!!!!!!και αμα εχεις facebook και θες πες μου να σε κανω φιλη !οκ?φιλιαααα

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      Ολα καλα θα πανε! Δεν εχω facebook, ειμαι της παλιας σχολης…
      Μπορεις να με συστησεις παντως στους φιλους σου σε περιπτωση που το προχωρησω επαγγελματικα με τα χαρτια!Τοτε θα σε κερασω εγω,χαχαχα!

      • Ο/Η PATRISIA λέει:

        μα φυσικα και θα σε συστησω!!!μεχρι στιγμης εχεις 2 φιλες μου και 1 ξαδερφουλα που σου εχουν στειλει !:)))))))))
        ημαστε μαζι σου!!!!!!και θα σε στηριξουμε ..χαχαχααχα σαν προεκλογικος αγωνας ακουστηκε …χααχχχ….αμα θες στειλε το μειλ σου ,καλη συνεχεια με τα διαβασματα,(περιμενει συμπληρωματικο η φιλη μου μαρια και αιμιλια..)χιιχιχιιιχι οποτε μπορεσεις ριξε μια ματια και για αυτες….μακια πολλαααααααααα

  2. Ο/Η PATRISIA λέει:

    ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ Η ΓΑΙΔΟΥΡΑ!!ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΗΡΙΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΟΣ ….ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΛΑ …ΜΕ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΕΙΣ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΗΝ…ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΖΗΛΕΥΩ ΤΡΟΜΕΡΑ…ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ…ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ …ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΝΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ…ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΧΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ …ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΑΙΔΟΚΟΜΟΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΟΣ…ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΕΤΟΙΟ….ΠΑΝΤΩΣ ΔΑΝΕΙΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΤΗΡΕΣΙΑ ..ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ bLACK LIST :((((((

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      ΤΟ ψαχνω με τα επαγγελματα , τι να σου πω, δεν ξερω γιατι μου βγηκε κατι τετοιο, ισως μεσα στον επομενο χρονο να ασχοληθεις παραλληλα με κατι σχετικο!Παντως τα οικονομικα σου θα φτιαξουν και θα ξεχρεωσεις με τις τραπεζες!

Σχολιάστε

