Για τη Τζενη (συμπληρωματικο)


Τζενη μου ειπαμε ο συγκεκριμενος ανθρωπος δεν ειναι για δεσμευση ,ξαναεριξα ομως για να δω τις προθεσεις του:

15 αρκουδα 18 σκυλος 28 αντρας 23 ποντικια 8 φερετρο

εδω φαινεται καθαρα οτι για εκεινον ο,τι συνεβη ειναι τελειωμενη υποθεση, τον εχει αγχωσει παρα πολυ αυτο που ειχατε και βαζει οριστικο τελος για να ανακουφισει τις τυψεις και τις ενοχες του…

Για νεα σχεση:

36 σταυρος 25 δαχτυλιδι 20 κηπος 16 αστρα 24 καρδια

Σε συγκεντρωση, παρτυ, δεξιωση ή οποιαδηποτε κοινωνικη εκδηλωση θα γνωρισεις καποιον αντρα που θα παιξει σημαντικο ρολο στην ζωη σου και θα κανετε σχεση.

πως θα ειναι:

10 δρεπανι 4 σπιτι 28 αντρας 13 παιδι 24 καρδια

Καστανος ή καστανος ανοιχτος, με νεανικο παρουσιαστικο ,μπορει να φαινεται νεοτερος απο την ηλικια του ή να φερεται σαν νεοτερος,σταθερος χαρακτηρας, γενναιοδωρος, δοτικος, αποφασιστικος, με διαθεση για δεσμευση, πιθανον να γινει η γνωριμια τον Οκτωβριο και να ειναι ταυρος στο ζωδιο!

οπωσδηποτε στειλε μου τα νεα σου σχετικα με αυτον!

6 thoughts on “Για τη Τζενη (συμπληρωματικο)

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Επισης ξεχασα να σου πω οτι μουεκαναν προταση για δουλεια αλλα το σκεφτομαι γιατι ειναι παλι στο ιδιο αντικειμενο και δεν με ενθουσιαζει ιδιαιτερα αλλα με εχει βαλει σε σκεψεις.

  2. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Γιωτα μου ελπιζω να εισαι καλα. Ηθελα να σου πω οτι δεν εχω καμια εξελιξη στα αισθηματικα μου μεχρι στιγμης. Ολα ειναι οπως ηταν.Καμια νεα γνωριμια και κανενα καινουργιο ενδιαφερον. Θα μπορουσες να τα ξαναδεις? Τζενη 24/02/73

  3. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Γεια σου και παλι Σταυρουλα. Οταν μπορεσεις θα δεις λιγακι τα επαγγελματικα μου? Δουλευω αρκετα χρονια καπου αλλα τελευταια οπως παντου δεν πανε καλα τα πραγματα κι εχω αρχισει να αγχωνομαι.

  4. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Εχεις απολυτο δικιο σε αυτα που λες και ειναι πραγματα τα οποια σκεφτομαι συνεχως και ξερω οτι εκει θα οδηγηθουμε γιατι εγω δεν λεω να ξεκολλησω.Ελπιζω να γινει κατι και να κανω μια νεα γνωριμια.Ευχαριστω παρα πολυ για τον χρονο σου.

  5. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Διαβασα την απαντηση σου και σ’ευχαριστω και παλι για τον κοπο που εκανες να μου απαντησεις.Μα καρι να γινουν ετσι οπως τα λες και σιγουρα θα σε ενημερωσω για οπιαδηποτε εξελιξη.
    Μου δημιουργηθηκαν ομως 2 αποριες σχετικα με το προηγουμενο ριξιμο.Πως στο πρωτο ριξιμο μου λες οτι θα κανω νεα αρχη με αυτον και οτι μπορει να ειμαστε για παντα μαζι και τωρα μου λες οτι αυτος θα βαλει οριστικο τελος? Αν εχεις διαθεση και χρονο μου απαντας και δεν ξαναενοχλω.Promise.

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      Τζενη μου , δεν με ενοχλεις καθολου με τις ερωτησεις σου και να μη νιωθεις ασχημα. Στο πρωτο διαβασμα ενω δεν μου ειχες πει οτι ειναι παντρεμενος, ειχα δει οτι υπαρχουν προβληματα αλλα οτι σε θελει.Ειχα δει ομως οτι για γαμο δεν θα παει γιατι καπου κολλαει με αυτο το θεμα και ειναι πολυ αρνητικος.Οποτε, για μενα δεν υπαρχει νεα αρχη γιατι τον βλεπω αγχωμενο και με τυψεις να το τελειωνει.Τωρα , πως συνδεεται με το πρωτο διαβασμα: θα μπορουσατε να ειστε μαζι,οπως ειστε, χωρις μελλον για πολυ καιρο ακομη και να μην βγει πουθενα ωσπου καποια στιγμη να το τελειωσει εκεινος..
      Καλυτερα να επικεντρωθεις στο να φτιαξεις το μελλον σου οπως το ονειρευεσαι γιατι οπως σου εγραψα ερχεται κατι καλο..

Σχολιάστε

