Sibilla Oracle Cards



Η παραπανω τραπουλα ονομαζεται sibilla oracle cards και αποτελειται απο 56 φυλλα, με την εικονογραφηση που βλεπετε. Οι περισσοτερες παραστασεις της απεικονιζουν την καθημερινοτητα μας , με τις χαρες , τις λυπες , τις ανησυχιες μας! Αποπνεει μια αισθηση vintage, λογω του οτι ειναι αντιγραφη παλιας εκδοσης (γαλλικης)της τραπουλας αυτης. Σε καθε φυλλο της αναγραφεται μια συντομη περιγραφη σε 5 ευρωπαικες γλωσσες.

Ειναι μια υπεροχη τραπουλα, γεματο προσωπα και χαρακτηρες, την οποια ειχα την χαρα να αποκτησω πριν λιγες ημερες!

20 thoughts on “Sibilla Oracle Cards

  1. Ο/Η marinachala λέει:

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ .ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ??ΕΧΩ ΓΕΝΝΗΘΕΙ 17/07/1974.ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΧΕΣΕΙΣ(Π.Χ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ)ΚΑΙ ΑΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΤΟΜΟ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ

  2. Ο/Η MARINA λέει:

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΤΑΠΟΥΛΑ .ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩ???(ΜΑΖΙ ΒΙΒΛΙΟ ΕΡΜΗΝΕΙΩΝ ΡΙΞΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΟΥΛΑ Η ΕΣΤΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΟΥΛΑ)ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΙ..ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΝΟΧΛΗΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ.

  3. Ο/Η maria λέει:

    γεια σας με λενε μαρια και θα ηθελα να μου ριξετε και σε μενα τα χαρτια … θα ηθελα να μου πειτε τι θα γινει με το μελλον μου .. ευχαριστω!!

  4. Ο/Η Δέσπω λέει:

    Γεια σας τι κάνετε? Άν γίνεται και αν σας είναι ευκολο, να μου ρίξετε τα χαρτια για να μου πείτε σας παρακαλω την εξέλιξη της σχέσης που εχώ αυτο το διάστημα και αν ο ίδιος νιώθει δυνατα συναισθηματα για μένα..Ευχαριστώ παρα πολυ και συγνώμη για την ενόχληση!

  5. Ο/Η Ελενη λέει:

    Χωρισα. Θα τα ξανα βρω μαζι του η ειναι οριστικο?

  6. Ο/Η χριστινα λέει:

    τι θα γινει με το μελλον μου ;

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      χριστινα μου, κανε μου πιο συγκεκριμενη ερωτηση πχ εχω μια σχεση πως θα παει;θα βρω δουλεια το επομενο εξαμηνο;

      • Ο/Η melina29 λέει:

        Καλησπέρα!Το ονομά μου είναι Άσπα και είμαι γενημμένη στις 23/03/1982.Θα ήθελα να μου πείτε σας παρακαλώ για τα αισθηματικά μου!Θα κάνω μια σοβαρή σχέση με ένα καλό παιδι που θα καταλήξει σε γάμο?Και πότε θα γίνει αυτό?Επισης επειδή περνάω μια δύσκολη φάση αυτή την εποχή στην υγεία μου μπορείτε να δείτε την εξελιξη μου πάνω σε αυτό το θέμα?
        Περιμένω την απαντησή σας!
        Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      • Ο/Η χριστινα λέει:

        βασικα εχω μια σχεση εδω και πολλυ καιρο και θα ηθελα να μου πειτε ποσ θα παει.αν έχει καπιο μελλον ..ευχαριστω!

  7. Ο/Η Δέσπω λέει:

    Είμαι καινούργιο μέλος σ αυτην την ιστοσελίδα και θα ήθελα και σ εμενα να ρίξετε τα χάρτια αν σαν είναι ευκολο!

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      Καλημερα Δεσπω κ καλως ηρθες!
      Γραψε μου μια ερωτηση σου ή καποιον τομεα που θελεις να δουμε για να ειμαστε πιο συγκεκριμενοι!

      • Ο/Η Δέσπω λέει:

        ο τομέας που μ ενδιαφέρει είναι ο Αισθηματικός…η ερώτηση είναι…. τι νιώθει για μένα ο samba και αν θα τα ξαναβρούμε… επειδή εδω και καιρο έχει σταματήσει να μου μιλάει..

  8. Ο/Η patrisia λέει:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ!ΑΝΗΣΥΧΗΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΠΑΛΙ,ΩΡΑΙΑ Η ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΡΑΠΟΥΛΑ…ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΡΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ !ΟΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ..ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      Καλημερα! Δεν εξαφανιζομαι αλλα εχω πολλες υποχρεωσεις και δεν βρισκω παντα τον χρονο να κανω αυτο που μου αρεσει!(δυστυχως…)
      Παντως , αυτες τις μερες διαβαζω σχετικα με την Lenormand, οποτε δεν ειναι καθολου χαμενος χρονος!Θα επανελθω με καινουρια διαβασματα, απλα πρεπει να καταλαβετε οτι δεν θελει ζορι το χαρτι,θελει ηρεμια και προσηλωση…φιλακια!

      • Ο/Η patrisia λέει:

        ΝΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΑ ΡΙΞΙΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ Η ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΤΑ ΡΙΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ..ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΣΟΥ,ΟΠΟΤΕ ΝΙΩΘΕΙΣ ΕΣΥ ,ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.ΛΟΙΠΟΝ !!:))))))))).:)

        • Ο/Η snakeoffire λέει:

          patrisia,στειλε μου 2-3 συγκεκριμενες ερωτησεις να σου ριξω!

          • Ο/Η PATRISIA λέει:

            OK!!!!!1)ΤΙ ΝΙΩΘΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ , ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΜΕ?
            2)ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ?ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΙΚΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΟΣΟ??
            3)ΘΑ ΒΡΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΩ?
            :))) ΣΕ ΖΑΛΗΣΑ ΠΑΛΙ Ε ????.ΣΟΡΡΥ..ΑΠΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΠΟΝΑΝΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ….ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑ

Σχολιάστε

