Συμπληρωματικα διαβασματα και νεες τραπουλες!


Λογω του οτι πολλες κοπελες μου ζητησατε επιπλεον διευκρινισεις  ή μου κανατε νεες ερωτησεις, θα μου δωσετε λιγο χρονο να κανω τα ριξιματα με τη σειρα που μου εχετε υποβαλλει τις ερωτησεις, οποτε λιγη υπομονη..

Σημερα ελαβα με το ταχυδρομειο και καποιες καινουριες τραπουλες παρομοιες με αυτες που ριχνω και θελω να τις μαθω λιγο και να τις δοκιμασω! Μονο που  λογω ελλειψης χρονου εχω στεναχωρηθει που δεν εχω βαλει φωτογραφιες των χαρτιων σε καθε διαβασμα σας… ελπιζω καποια στιγμη να το κανω γιατι ειναι κριμα να μην φαινονται τα ταμπλω με τις ερμηνειες και οι τραπουλες ολες εχουν υπεροχες παραστασεις!!!Για να πω την αληθεια ειναι καταπληκτικες για συλλογη…

5 thoughts on “Συμπληρωματικα διαβασματα και νεες τραπουλες!

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    αγαπητή σταυρούλα θα ήθελα κι εγώ να σε συμβουλευτώ για τα ερωτικά μου που κυριολεκτικά εχουν βαλτώσει… με λένε ερμιόνη
    σκορπιός 16/11
    opote mporeis tha me boithouses poly
    ps ego leo xal opote an endiaferesai mporoume na kanoume antallages pliroforion kai riximaton!!!!

  2. Ο/Η mariapapa64 λέει:

    Καλησπέρα..
    σας ειχα ξανα υποβαλλει ερωτημα και μου απαντησατε με επιτυχια.σας ευχαριστω παρα πολυ γι αυτο.
    θα ηθελα να σας συβουλευτω και για κατι ακομη επισης επαγγελματικο..την τεταρτη 19 σεπτεμβρη,ειχα δωσει μια συνεντευξη για μια πολυ ενδιαφερουσα εργασια.μου ειπαν πως θα μου απαντησουν στο τελος της ερχομενης εβδομαδας.
    θα ηθελα να μου πειτε αν βλεπετε κατι θετικο πανω στη συγκεκριμενη απαντηση

    σας ευχαριστω πολυ και συγνωμη για την καταχρηση του χρονου σας.

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      Μαρια βλεπω μεγαλη καθυστερηση στην απαντηση που περιμενεις, θα αργησουν να επικοινωνησουν και θα αρχιζεις να νευριαζεις..
      ομως βλεπω οτι παιρνεις μια καλη ειδηση, ελπιζω να ειναι αυτο που περιμενεις!
      γραψε να μου πεις τι εγινε!

  3. Ο/Η Αμαλια λέει:

    teleia🙂 tha perimenume!!!

  4. Ο/Η Patrisia λέει:

    Σουπερ!!!αντε με το καλο να μας πεις και με τα καινουρια συστηματα!!!:)

Σχολιάστε

