Το ριξιμο για την Λικι


Λοιπον , εχουμε για την φιλη σου!

26 βιβλιο 30 κρινοι  8 φερετρο

2 τριφυλλι    29 γυναικα  19 πυργος

7φιδι         9 μπουκετο    20 κηπος

Σιγουρα υπαρχει θεμα ζηλιας, σε ζηλευει για την κοινωνικη σου ζωη ,για τη σχεση σου,για την τυχη σου..

Επισης σιγουρα κατι σου κρυβει σχετικο με σεξουαλικα ζητηματα, καποια κρυφη σχεση που εχει, καποιον που θελει και δεν στο λεει. Μηπως ξερει το ατομο που εχετε σχεση και τον γλυκοκοιταει?Παντως βλεπω σε καποια εξοδο κοινη που θα εχετε να γινεται κατι που θα σε σοκαρει σχετικο με εκεινη και να ξεκοβετε οριστικα.

Για τη σχεση που εχεις:

16 αστρα                     6 συννεφα

28αντρας    27γραμμα   29γυναικα

18 σκυλος                       15 αρκουδα

Λοιπον το ατομο που εχετε σχεση μου φαινεται οκ ,ειλικρινες και πιστο. Βλεπει τη σχεση με πολυ θετικο ματι και περνατει καλα μαζι σου, δεν βλεπω κατι αρνητικο στις σκεψεις του για εσενα. Το θεμα ειναι οτι εσενα σε βλεπω προβληματισμενη, με αμφιβολιες, πιθανως εχεις καποιο προσωπο στο μυαλο σου που ισως θα ηθελες να εισαστε μαζι?Μηπως καποιον απο το επαγγελματικο σου περιβαλλον ή καποιον μεγαλυτερο και σωματωδη αντρα?

για τη σχεση:

3καραβι 5 δεντρο   25 δαχτυλιδι   10 δρεπανι 21 βουνα

Δυστυχως, βλεπω χωρισμο, ομως πιστευω οτι ειναι δικη σου αποφαση, δεν αισθανεσαι μαλλον κατι βαθυ για τον ανθρωπο που ειναι διπλα σου. Θελεις να αλλαξεις τροπο ζωης ,ισως δεν τα βρισκετε στον τροπο που θελει ο καθενας σας να περναει την καθημερινοτητα του, ισως υπαρχουν διαφορα εμποδια μεταξυ σας (πιστευω τα βαζεις εσυ)

Γραψε μου τα νεα σου!

2 thoughts on “Το ριξιμο για την Λικι

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    καλημερα σταυρουλα ειμαι η λικι,σε ολα πεφτεις μεσα ειδικα με τη φιλη
    αισθανομαι οτι ειναι διπροσωπη,η διαισθηση μου δεν με αφηνε να της
    ανοιχτω,βεβαια ξερει αλλα οχι τα παντα,τωρα για τις δυο σχεσεις η πρωτη
    και η δευτερη που σου γραφω την ημερομηνια 26/8/69 ειναι ασταθης
    και νομιζω οτι εχει ξαναμπλεξει με μια απο το παρελθον μπορεις
    να μου εμβαθυνεις τις αληθινες του προθεσεις η μηπως ενδιαφερεται
    μονο για το κρεβατι,ειμαι διχασμενη και πρεπει να παρω μια αποφαση
    αν και εσυ μου ειπες οτι τα εμποδια τα βαζω εγω,ελπιζω σε κατι καλο
    ευχαριστω για τον χρονο σου.

  2. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    καλημερα μου ειπες να σου γραψω τα νεα μου,εγραψα αλλου γιαυτο σου γραφω εδω
    μηπως δεν το ειδες,για την φιλη μου επεσες μεσα εχει μια σχεση και αυτη εκτος αλλα με πειραζει
    γιατι με ψαχνει πολυ ενω εγω ειμαι διακριτικη,τον εκτος τον γνωρισα σε δημοσιο χωρο
    που ηταν και αυτη μαζι.τωρα για τις δυο σχεσεις η πρωτη ειναι η επισημη καταλαβαινεις
    και η αλλη αναφερεται στον εκτος ημερομηνια του δευτερου ειναι 26/8/69 εχω τις αμφιβολιες μου
    γιατι ειναι γυναικας,τωρα μπορει να δεχεται πιεση απο το σπιτι του η να εχει επιστρεψει
    σε σχεση απο παρελθον που τωρα ειναι χηρα,σε ευχαριστω για τον χρονο σου.

Σχολιάστε

