Το διαβασμα για τη Σοφια


Εριξα αρχικα να δω τι ατομο ειναι αυτος που σε ενδιαφερει:

απογοητευτηκα και λυπαμαι που βγαινουν ετσι τα χαρτια αλλα δεν μου μοιαζει πολυ αξιοπιστο και ειλικρινες ατομο.

5 δεντρο 14 αλεπου 28 αντρας 13 παιδι 10 δρεπανι

σαν ανωριμος να ειναι,σαν διπροσωπος και πονηρος , δεν ξερω μηπως τα παραλεω κιολας!!!!!!

Πιστευω οτι πρεπει τωρα να ηρθατε κοντα ή να αρχισατε σχεση ,πολυ προσφατα

13 παιδι        26 βιβλιο 23 ποντικια

10 δρεπανι  24 καρδια 9 μπουκετο

20κηπος     27γραμμα 25δαχτυλιδι

μηπως τα λεγατε απο ιντερνετ και γνωριστηκατε ετσι?

βλεπω πολυ συχνη επικοινωνια με μηνυματα ή κατι τετοιο, ή μηπως τον γνωρισες στις διακοπες και τωρα η επικοινωνια σας ειναι κυριως με μηνυματα ,ιντερνετ κτλ?

θα υπαρξει σχεση , αν δεν υπαρχει ηδη ,αλλα δεν βλεπω να κραταει πολυ, λογω του χαρακτηρα του.

2 thoughts on “Το διαβασμα για τη Σοφια

  1. Ο/Η sofiaaa λέει:

    Καταρχάς σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σου!!🙂 Λοιπόν συμφοιτητής μου είναι αλλά αρχίσαμε να γνωριζόμαστε καλύτερα μέσα από το Facebook. Ακόμα δεν είμαστε σε σχέση.. Είναι στο στρατο τώρα κ επειδη τσακωθηκαμε μου κρατάει μούτρα οπότε τη δεδομένη στιγμή δεν έχουμε καθόλου επαφή από τη δικη του πλευρά.(η ανωριμοτητα που λέγαμε) Είναι όντως ζηλιαρης, εγωιστης, μυστικοπαθης… Πιστεύω κάποια στιγμη θα επικοινωνήσει μαζι μου. Τα θερμά μου συγχαρητήρια πάντως για το ταλέντο σου!🙂

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      καταλαβα βρε σοφια μου…αν εμφανιστει και εχεις νεα στειλε μου να ριξουμε ξανα!
      ευχαριστω για τα καλα σου λογια!

Σχολιάστε

