Το ριξιμο για τη Τζενη


32 Σεληνη 21 βουνο 25 δαχτυλιδι 16 αστρα 13 παιδι

Μπορει να ειστε μαζι για παντα με αυτον τον ανθρωπο αλλα με το γαμο δεν τα παει καλα!

Ενδεχεται να αποκτησετε ακομα και παιδι μαζι! Προσφατα περασατε ή περνατε μια περιοδο οπου απομακρυνθηκατε ο ενας απο τον αλλο, καποιες δυσκολες καταστασεις προκαλεσαν ψυχροτητα και αρνητικη διαθεση. Ομως θα τα ξεπερασετε και θα προχωρησετε με νεα δεδομενα. Ισως ειχατε καποια σχεδια και δεν  ολοκληρωθηκαν ή ισως εσυ εκανες συζητηση για γαμο και ειδες αρνητικη αντιδραση και απογοητευτηκες.

30 κρινοι 10 δρεπανι 28 αντρας 36 σταυρος 25 δαχτυλιδι

δεν ξερω ποσο καιρο ειστε μαζι αλλα εκεινος πιστευει οτι ειναι νωρις για περαιτερω δεσμευση. (βλεπω οτι φοβαται το γαμο, ειναι πολυ αρνητικος σχετικα με αυτο το ζητημα)

γραψε μου να δουμε πιο συγκεκριμενα κατι αν θελεις!

4 thoughts on “Το ριξιμο για τη Τζενη

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Σταυρουλα μου θα τα ξαναδεις σε παρακαλω? Συγγνωμη που επαναλαμβανομαι αλλα εχω μπερδευτει λιγο με αυτα που μου απαντησες.Τζενη.

  2. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Σ’ευχαριστω πολυ για την απαντηση Σταυρουλα μου αλλα οφειλω να σου πω και τα δεδομενα της καταστασης με αυτον τον ανθρωπο για να βγαλεις κι εσυ ακρη. Αυτος ειναι ηδη παντρεμενος με παιδι και η μεταξυ μας σχεση φυσικα ειναι παρανομη. Οποτε τωρα πιστευω οτι αλλαζει εντελως η ερμηνεια. Οντως εχουμε απομακρυνθει λογω της καταστασης αλλα και γενικοετρα δεν βλεπομαστε συχνα.
    Θα ηθελα να το ξαναδεις με τα δεδομενα που σου δινω και να δεις και περα απο αυτον αν θα υπαρξει κατι αλλο στη ζωη μου.
    Ευχαριστω και παλι. Να εισαι καλα.

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      Ηθελα να σε ρωτησω γιατι ειναι τοσο μα τοσο αρνητικος για γαμο γιατι μου εκανε εντυπωση…σκεφτηκα μηπως ειναι παντρεμενος αλλα δεν ημουν σιγουρη γιατι μου ειχες γραψει οτι εχετε σχεση…τελωσπαντων θα σου ξαναριξω…δεν αλαζει κατι στην ερμηνεια απλα υπαρχει εξηγηση για τη σταση του..

Σχολιάστε

