To ριξιμο για την Γιωτα


Γιωτα μου , επειδη ειχαμε ξαναδει και παλιοτερα την υποθεση με το συγκεκριμενο ατομο και ηταν αρκετα μπερδεμενη, αποφασισα να ριξω τα χαρτια σαν να μην γνωριζω τιποτε για τα παλια…

3 Καράβι                                   17 Πελαργός

28 Άντρας        5 Δέντρο    29 Γυναίκα

33 Κλειδί                                  26 Βιβλίο
Αρχικά , εκείνος έχει στο μυαλό του ένα σημαντικο ταξίδι, επαγγελματικο, πιθανότατα στο εξωτερικό το οποίο θα εχει πολυ καλη εκβαση.

Να περασω σε σενα, δεν ξερω ποσο πιθανο ειναι αλλα βγαινει πολυ εντονα το ενδεχομενο εγκυμοσυνης!!!!!!

Ειναι κατι που συμβαινει και το κρατας κρυφο? Ειναι κατι που θα συμβει και θα το κρατησεις κρυφο για καποιο καιρο?

Παντως φαινεται μια πολυ αργη εξελιξη στη σχεση σας ή στο ενδεχομενο να κανετε σχεση αλλα μια βεβαιοτητα οτι αυτο που υπαρχει μεταξυ σας ειναι χρονιο…

36 Ο Σταυρος    15 Η Αρκουδα     18 Ο Σκυλος     27  Το Γραμμα

11 Το μαστιγιο     29 Η Γυναικα      23 Τα ποντκιια     7 Το φίδι

13 Το παιδι          4 Το σπιτι             27 Το βιβλιο         5 Το δεντρο

Αν πιστευεις οτι δεν υπαρχει θεμα για εγκυμοσυνη, τοτε σιγουρα υπαρχει θεμα υγειας δικο σου ( οχι κατι σοβαρο μην ανησυχεις), ισως καποιες εξετασεις, καποια αποτελεσματα που περιμενεις. Βλεπω μια γυναικα γιατρο που σε συμβουλευει, σου γραφει συνταγες κτλ.

Στο παρελθον σου εχεις περασει πολυ δυσκολες στιγμες εξαιτιας αυτου του ατομου, δυστυχια και πονο  στο επακρο.

Εχετε κανει πολλους καυγαδες και ειχες χασει καθε αθωοτητα και εμπιστοσυνη σε κεινον λογω των πραξεων του και της ανωριμοτητας του…

Τωρα τον βλεπω στο σπιτι σου! Μενετε μαζι ή θα μεινετε ή απλα ερχεται συχνα στο σπιτι σου?

Αμεσα θα εμπιστευτεις σε ενα ατομο που γνωριζεις αυτα που σε προβληματιζουν και καποιες ενοχλησεις που εχεις , καποιο μυστικο κρατας ή κατι δεν ξερεις σχετικα με τις ενοχλησεις αυτες. Θα ελεγα να το ψαξεις, μπορει να ειναι καποιες ψυχοσωματικες ενοχλησεις ή κατι αλλο πιο ευχαριστο!!! ( μακαρι να τρεξεις για τεστ εγκυμοσυνης!!!)
Γραψε μου σε παρακαλω , εχω αγωνια !!!!!!Μηπως εχω πεσει τελειως εξω…

 

3 thoughts on “To ριξιμο για την Γιωτα

  1. Ο/Η γιώτα λέει:

    λοιπόν και το όνειρο που είδα
    είδα ότι πήρα κατά λάθος τηλ (επειδή έιχαμε τσακωθεί) τον αγαπημένο μου και ότι απέκτησα μελανιές στα χέρια μου που έγιναν τατουάζ σε μωβ χρώμα και ήταν πολλά διαδοχικά ημικύκλια σαν μισοφέγγαρα που σχηματίζουν κομμένες πανσελήνους στη μέσα πλευρά του χεριού πάνω από την παλάμη.
    το ίδιο σχέδιο με το ίδιο χρώμα και στο ίδιο σημείο είχε και ο αγαπημένος μου μόνο που σε εμένα φαινόταν άσχημο και πρησμένο.
    μετά είδα ότι πήγα στον καθρέφτη και είδα ότι είχα ένα τατουάζ στο λαιμό δύο γαλέρες σε μπορντό καφέ και μπλε κύμματα και απορούσα πως έκανα τατουάζ σε αυτό το σημείο και ήθελα να το βγάλω αν και ήταν όμορφο και τελικά κατέληξα ότι αφού δεν βγαίνει θα ζήσω με αυτό.

    μια φίλη μου εξήγησε ότι πρέπει να διορθώσω τις εξελίξεις, να φέρω αλλαγές,( ότι έχω πληγές που ζητάνε απαλλαγές), για να μην έχω ηθική και ψυχολογική πτώση και άρα αισθηματικά και ψυχολογικά προβλήματα και μετά απο αυτό φοβηθηκα και αποφάσισα να χωρίσω.

    αυτό είναι το πιο συμβολικό όνειρο που έχω δει και είπα να στο αναφέρω.

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      Γιωτα μου και παλιοτερα που τα ειχαμε δει ηταν γενικα πολυ αρνητικα τα πραγματα, οποτε μονο με ενα θαυμα αυτος ο ανθρωπος θα αλλαζε, αλλα οχι να καταστρεψεις εσυ τη δικη σου ζωη για εκεινον …
      Κοιταξε, οσον αφορα το οτιειδα εναν αντρα στο σπιτι σου, θα μπορουσε να ειναι και καποιος συγγενης,που σου προσφερει ασφαλεια (αντρας παντοτε)και τον εμπιστευεσαι.Θα μπορουσε να ειναι καποιο ατομο που στο αμεσο μελλον θα ερθει σπιτι σου ως σχεση, ακομα και η εγκυμοσυνη θα μπορουσε να ειναι με αυτο το ατομο.
      Εφοσον δεν υπαρχει τετοιο ενδεχομενο ή δεν εχει εμφανιστει ακομη, τοτε σε παρακαλω αν εχεις καποια ενοχληση να την κοιταξεις, με καποιο τσεκαπ.Δεν μιλαω για κατι σοβαρο ετσι, μην σε τρομαζω!Καλλιστα, θα μπορουσε να ειναι βοηθεια απο ψυχολογο, καποιες συνεδριες για να νιωσεις καλυτερα, να βρεις τον εαυτο σου, αυτο ειναι σιγουρα κατι που θα σε βοηθουσε να προχωρησεις μπροστα.Ελπιζω παντως να κανεις νεα σχεση και να κανεις και παιδακι!Θα ξαναριξουμε σε λιγο καιρο αλλα οχι για αυτον, ετσι? Μηπως συμβει κατι αλλο και εμφανιστει κανενας αντρας που να αξιζει..

  2. Ο/Η γιώτα λέει:

    Σταυρούλα μου να σαι καλά που ξαναγύρισες! μας είχες λειψει.
    με το συγκεκριμένο άτομο έχουμε χωρίσει δεν έχουμε καμία επαφή, αλλά ήθελα να μου ρίξεις για να δούμε πάνω κάτω τι σκέφτεται. αυτό που είπες για πόνο και δυστυχία στο έπακρο ισχύει , με ταλαιπώρησε πάρα πολύ και όντως έχασα όχι μόνο την εμπιστοσύνη μου αλλά και τον εαυτό μου.
    αυτό που με αφύπνισε ήταν ένα όνειρο που είδα την μέρα της γιορτής μου και από τότε έκοψα κάθε επαφή μαζί του. (θα σου γράψω και το όνειρο για να καταλάβεις)
    η τελευταία συζήτηση που είχαμε ήταν να κάνουμε μαζί ένα παιδί, αλλά δεν πίστευα ότι το ήθελε ή το εννοούσε, ήθελα πολύ , αλλά σκέφτηκα ότι το παιδί πρέπει να έχει τον πατέρα του και όχι αυτός να είναι απών. με προβλημάτισε λίγο ότι τον βλέπεις σπίτι μου γιατί δεν ερχόταν πολύ συχνά, εκτός αν ξαναβρεθούμε( αν και δεν είναι πιθανό κάτι τέτοιο) και μείνω έγκυος!
    όταν βρεις χρόνο ρίξε για την υγεία μου, και επειδή θέλω να προχωρήσω παρακάτω ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι μήπως προσπαθώντας να τον ξεπεράσω, κολλήσω χειρότερα και χάσω χρόνο.
    να είσαι καλά, πολλά φιλιά!!

Σχολιάστε

