Για την Despoina


Λοιπον για να δουμε:

η αλεπου (14) η αγκυρα(35) ο αντρας(28) το φιδι(7) η καρδια(24)

με μια πρωτη ματια τα πραγματα δεν δειχνουν τοσο καλα, η αλεπου και το φιδι δηλωνουν αλλη γυναικα στη ζωη του πιθανως απο το επαγγελματικο του περιβαλλον.Το πιο πιθανο ειναι απλα να φλερταρει με1-2 κοπελες για να τον βλεπεις εσυ..

η αρκουδα (15) ο σταυρος(36) η καρδια(24) το δρεπανι(10) το βουνο(21)

στην καρδια του δεν βλεπω να υπαρχει πιθανοτητα επανασυνδεσης, απο οτι βλεπω μπορει να ειστε μαζι στη δουλεια ή κανω λαθος; τα χαρτια ειναι αρνητικα αυτη τη στιγμη για επανασυνδεση.Τον βλεπω να εχει πονεσει πολυ απο το χωρισμο σας. Ειναι πολυ δυστυχισμενος.

να δουμε γιατι ειναι τοσο αρνητικος, τι οδηγησε στον χωρισμο:

τα συννεφα(6) το βιβλιο(26) το δρεπανι(10) η σεληνη(32) το δαχτυλιδι(25)

απο οτι καταλαβαινω η σχεση πηγαινε σοβαρα ,για γαμο δηλαδη αλλα κατι προεκυψε, καποιο μυστικο, καποια κρυφη υποθεση ισως σχετικα με την υγεια του ενος απο τους δυο σας, που οδηγησε σε χωρισμο.

απο τα ριξιματα αυτα βγαζω ενα συμπερασμα : κατι τον εχει κανει να σου φερεται εκδικητικα για καποιο λογο, ειναι τοσο πληγωμενος που απο αντιδραση σε απομακρυνει. Σε καμια περιπτωση δεν αδιαφορει για σενα.

τι να περιμενεις απο εκεινον:

τα συννεφα(6) τα ψαρια(34) ο αντρας(28) οι κρινοι(30) η γυναικα(29)

κατι προσπαθει να ξεπερασει, ομως δεν σε βγαζει οριστικα απο τη ζωη του

απο ολα τα ριξιματα δεν μπορω να καταληξω σε κατι συγκεκριμενο γιατι βλεπω οτι το ατομο αυτο δεν ειναι κατασταλαγμενο καθολου αυτη την εποχη! Απο τη μια βλεπω οτι δεν θελει επανασυνδεση , απο την αλλη βλεπω οτι υποφερει, οτι δεν αδιαφορει για σενα..

 

 

 

2 thoughts on “Για την Despoina

  1. Ο/Η maria λέει:

    ειδα το sait τυχαια,και μου αρεσε ασχολουμε καιρο με την τραπουλα αλλα ειμαι ακομη αρχαρια,και δεν μπορω να βγαλω ασφαλη συμπερασματα..η δικη μου ιστορια εχει ως εξης συνοπτικα..ξεκινησαμε να μιλαμε μεσω μυνηματων,κρατησε δεκα μηνες.Ηταν φανταρος,περυσι τον απριλη κοψαμε ,εδειχνε να με θελει πολυ και γω το ιδιο ομως αν ακι αργησα να το καταλαβω,μιλησαμε μια φορα στο τηλεφωνο μεσα σε αυτους τουσ δεκα μηνες,καναμε ενα 6μινο να μιλισουμε και μου εστειλε ξανα αυτος,μετα εκοψε παλι,χωρισ καποια αιτια,περασαν 4 μηνες που ειχαμε να μιλησουμε,του εστειλα εγω μου απαντησε και οταν του ξαναστειλα να ρωτησω τι κανει δεν απαντησε,εκει εχουν μεινει τα πραγματα…μπορεις να το κοιταξεις γιατι ειλικρινα δεν καταλαβαινω τιποτα..αν χρειαζεσαι αλλα στοιχεια πεσ μου..

  2. Ο/Η DESPOINA λέει:

    Σταυρουλα καλησπερα.Επλιζω να εισαι καλυτερα με την υγεια σου.Λοιπον θα σου πω δυο πραγματα για να μπορεις να καταλαβεις και εσυ πως εχει η κατασταση.Με τον ανθρωπο αυτο βλεπομαστε ακομα και μαλιστα καθε φορα μου δινει να καταλαβω πως με αγαπαει αλλα δεν ειναι ετοιμος για να κανει μια σχεση.Δεν δουλευουμε μαζι αλλα τον βλεπω 1 φορα τον μηνα στη δουλεια μου ειναι πελατης.Για την αλλη κοπελα που λες ξερω οτι δεν υπαρχει καποια αλλη αρα μαλλον θα ειναι αυτο που λες.Πραγματι η σχεση πηγαινε σοβαρα και τωρα βρισκεται σε πολυ δυσκολη καταστασης λογω σοβαρης ασθενειας που αντιμετωπιζει ο πατερας του.Ειμαι και εγω πραγματι πολυ μπερδεμενη μαζι του.Δεν μπορω να βγαλω ουτε εγω καποιο συμπερασμα γιατι ακριβως οπως το ειπες δεν εχει αποφασισει αν τελικα με θελει στη ζωη του η οχι.Να σε ρωτησω κατι?Αν μπορεις να μου πεις οποτε εχεις χρονο αν θα τον ξαναδω συντομα και μετα απο ποσο καιρο μπορουμε να τον ξαναδουμε σε ριξιμο?Σε ευχαριστω εκ των προτερων και ανυπομονω για την απαντηση σου.Να σου πανε ολα καλα.

Σχολιάστε

