Για την Κατερινα


για το ατυχημα:

κατερινα βραδυ εγινε το ατυχημα; ησουν με καποιον αντρα μεγαλυτερο μαζι; σπιτι σου; δεν βλεπω να ταλαιπωρεισαι

με κατι σοβαρο, απλα υπαρχει μια καθυστερηση, ενα παγωμα σε καποια χαρτια, παντως δεν ειναι κατι που θα σου δημιουργησει μεγαλο προβλημα, θα περασει..

για τις σπουδες-δουλεια:

η σεληνη(32) ο κηπος(20) το βιβλιο(26) οι κρινοι(30) η αλεπου(14)

αυτο που σε ενδιαφερει εχει σχεση με ομορφια; καποιο επαγγελμα σχετικο με γυναικες; παντως παλι την φιλη σου βλεπω σαν συνεργατη, σαν να σε βοηθαει , κατι τετοιο

για το αν θα παει καλα αυτο:

οι κρινοι(30) τα ψαρια(34) ο πελαργος(17) η σεληνη(32) η γυναικα(29)

βλεπω να σε ενθουσιαζει πολυ αυτη η νεα προοπτικη

αν αποφασισεις να προχωρησεις με αυτο, θα αφοσιωθεις παρα πολυ και θα πας πολυ καλα, βλεπω οτι η ευαισθησια που εχεις και ο τροπος σου να εισαι συναισθηματικη και να ενδιαφερεσαι για τους γυρω σου, θα σε βοηθησει πολυ στον τομεα αυτον που σε ενδιαφερει, επισης τα ψαρια δειχνουν οτι θα εχεις πολυ καλες οικονομικες απολαβες

2 thoughts on “Για την Κατερινα

  1. Ο/Η Κατερινα λέει:

    Αγαπημένη μου Σταυρούλα …..τα νέα που μου ειπες ειναι μια ώθηση στην ψυχολογία μου ως εκει που δεν παίρνει….άξιζε η αναμονή τελικά. Το ατύχημα συνεβει σπιτι μου με τον συζυγό μου απογευματινή ώρα. Οι σπουδές έχουν οντως να κάνουν με τις γυναίκες και την εναλλακτική ιατρική και την ομορφιά οπως ειπες….και με την φιλη σκοπεύουμε να το εξασκήσουμε και επαγγελματικά …. αχ να ξερες ποση χαρα και ανακουφιση μου έδωσες…..στο μονο που δεν μου απαντησες ειναι ποια η γνώμη του συγκεκριμένου ανθρώπου για μένα….τι άνθρωπος πιστεύει οτι ειμαι….. τι εικονα έχει για μενα…με εκτιμάει? αυτο μονο και θα κανεις καιρο να με ακουσεις…..φιλια και σ’ ευχαριστώ για την διαθεση του πολυτιμου χρονου σου….το εκτιμώ αφάνταστα…

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      Κατερινα μου, χαιρομαι που βοηθαω οσο μπορω και με τον τροπο μου!
      λοιπον να δουμε πως σε βλεπει:
      τα πουλια(12) η καρδια(24) η γυναικα(29) ο κηπος(20) το φιδι(7)
      για αυτον εισαι μια γυναικα δεσμευμενη, του αρεσει πολυ και απολαμβανει την επικοινωνια σας γιατι εκπεμπετε στο ιδιο μηκος κυμματος, σε θεωρει μια γυναικα που βρισκεται μεσα σε ολους, ανοιχτο ανθρωπο με μεγαλο κυκλο και τελος μια πολυ ελκυστικη και γοητευτικη γυναικα.
      θα μου πεις γιατι δεν κανει τοτε τιποτε;
      γιατι ετσι ειναι ο χαρακτηρας του, μενει στα λογια και στη φαντασιωση..
      καλη επιτυχια σε ο,τι κανεις!

Σχολιάστε

