το διαβασμα για τη μαρινα


Μαρινα μου ελπιζω να περασες εκει που ηθελες και να εισαι ευχαριστημενη!

στο ειχα πει οτι τελικα θα χωριζατε αλλα μην στεναχωριεσαι, θα ερθουν νεα προσωπα στη ζωη σου!

το βιβλιο(26) η καρδια(24) η γυναικα(29) το παιδι(13) ο καβαλαρης(1)

οπως σου ειπα θα φτιαξουν ολα και στην σχολη που ηθελες εισαι και ενα νεο προσωπο βλεπω να μπαινει συντομα στη ζωη σου!

για να δουμε πως θα ειναι αυτο το ατομο:

το φιδι(7) το τριφυλλι(2)  ο καβαλαρης(1) ο πυργος(19) οι δρομοι(22)

μια φιλη που εχεις η θα κανεις θα σου φερει μεγαλη τυχη, θα σου γνωρισει αυτο το ατομο που θα βλεπεις πολυ συχνα σε καποιο μεγαλο κτιριο, υποθετω στη σχολη που περασες!

ο πρωην σου τωρα:

το δεντρο (5) οι κρινοι(30) ο αντρας(28) το γραμμα(27) ο ηλιος(31)

τον βλεπω να μην σε ξεχναει και γενικα να σου στελνει μηνυματα, να σου τηλεφωνει , δεν θα χαθει απο την ζωη σου, φαινεται οτι ενδιαφερεται ακομη!

για να δουμε με ποιον θα κανεις σχεση:

η καρδια(24) ο κήπος(20) το δαχτυλιδι(25) ο σκυλος(18) τα πουλια(12)

σε βλεπω μοιρασμενη αναμεσα στους 2, στον πρωην σου που για σενα ειναι πανω απο ολα ενα ατομο που ξερεις πολυ καλα και ενδιαφερεσαι για αυτον και αυτος για σενα  και στο νεο ατομο που θα γγνωρισεις και οταν τον βλεπεις σε μερος με πολυ κοσμο, θα χτυπαει η καρδια σου για αυτον!

One thought on “το διαβασμα για τη μαρινα

  1. Ο/Η ΜΑΡΙΝΑ λέει:

    σε ευχαριστω πολυ γλυκια μου!ναι ειμαι πολυ ευχαριστημενη απο την σχολη που περασα!8α μπορουσεσ να δεις για ενα νεο αγορι που μπηκε στην ζωη μου?τον λενε σταυρο…ειναι μελαχρινοσ με ανοιχτα ματια…κ ειναι ενα χρονο μεγαλυτεροσ μου!του 1991 δλδ!!!
    βλεπεις επανασυνδεση με τον πρωην μου?8α βρε8ω ξανα μαζι του?γιατι πλεον ειναι σε αλλο μεροσ αυτοσ κ σε αλλο εγω!μηπωσ ειναι το αλλο μου μισο?η ακομα δεν το εχω γνωρισει?
    σε ευχαριστω πολυ για ολα!μ δινεισ συμβουλες ζωης!!

Σχολιάστε

