το διαβασμα για την πατρισια


Γλυκια μου καθυστερησα να σου ριξω , με συγχωρεις ελπιζω να ειναι ολα καλυτερα!

λοιπον εχουμε:

οι δρομοι(22) το δαχτυλιδι(25) η γυναικα (29) τα πουλια(12) ο ηλιος(31)

απο οτι βλεπω τα πραγματα πρεπει να εφτιαξαν!ειστε μαζι ξανα; τα βλεπω ολα πολυ καλα!

γαι εκεινον:

η αλεπου(14) το μαστιγιο(11) ο αντρας(28) η αρκουδα(15) οι κρινοι(30)

ο χρηστος απο οτι βλεπω μαλωσε με την κοπελα που μου αναφερεις και εχει ξεκοψει!

ελπιζω να ειναι οπως φαινεται εδω στα χαρτια, τον βλεπω πιο σταθερο και θετικο σε σενα απο πριν!

ομως προσοχη:

το κλειδι(33) ο πυργος(19) το δαχτυλιδι(25) το φερετρο(8) τα πουλια(12)

μην αφησετε τον εγωισμο να ψυχρανει τη σχεση σας, βλεπω οτι υπαρχει ενα παγωμα μεταξυ σας πιθανως επειδη νιωθετε το περιβαλλον σας να σας σχολιαζει.

προσπαθησε να ξεχασει αυτα που σε πληγωσαν και σας απομακρυναν  και γινε πιο θετικη και θερμη προς αυτον γιατι τον βλεπω οτι τον επηρεαζουν αρνητικα για την σχεση σας τριτα ατομα.

σου ευχομαι να πανε ολα καλα!

One thought on “το διαβασμα για την πατρισια

  1. Ο/Η ΠΑΤΡΟΥΛΑ(ΠΑΤΡΙΣΙΑ) λέει:

    ΠΩΠΩ ΠΟΣΟ ΧΑΖΗ ΕΙΜΑΙ…ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ!
    ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΓΥΡΙΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΑΛΑΞΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ….ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ….ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ 3 ΗΜΕΡΟ….ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ ΘΑ ΤΣΑΚΩΘΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ…ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ Ο ΤΣΑΚΩΜΟΣ?ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ?ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ …ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΤΙ ΕΡΩΤΙΚΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ?ΟΝΤΩΣ ΤΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΤΡΙΤΟΙ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΞΕΚΟΨΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η ΚΟΛΗΤΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΗΣΑ…ΑΥΤΟΣ ΤΣΑΝΤΙΣΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΤΗΛ..ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ…ΘΕΛΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ…ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΩ ΟΤΙ ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΡΟΔΩΣΕΙ ΕΤΣΙ…ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΡΙΞΤΕ ΜΟΥ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΗΠΩΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ..ΑΝ ΕΧΩ ΝΕΟΤΕΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ…ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΟΛΑ!

Σχολιάστε

