Το διαβασμα για την Κωνσταντινα


φιλη μου γενικα βλεπω εχεις περασει προσφατα ή περνας μεγαλη αισθηματικη απογοητευση με προδοσια και χωρισμο

το μαχαιρι(11) το βουνο(21) η γυναικα(29) το σπιτι(4) η καρδια(24)

συγκατοικουσες με καποιον αλλα ενω νομιζες οτι εισαστε πολυ καλα ανακαλυψες αλλη γυναικα;

τα ποντικια(23) ο κηπος(20) το γραμμα(27) ο πελαργος(17) η αγκυρα(35)

ενω βλεπω οτι εχεις κλειστει πολυ σε σχεση με το περιβαλλον σου, δεν βγαινεις , δεν εχεις πολλες συναναστροφες, θα αρχισεις κατι νεο , μπορει να αφορα και μετακομιση το οποιο θα σου βγει σε καλο και θα σου δωσει σταθεροτητα στη ζωη σου.

για την υγεια σου:

τα ψαρια (34) το καραβι(3) το δεντρο(5) το δρεπανι(10) ο αντρας(28)

μηπως προσπαθει καποιος αντρας να σε πεισει να κανεις μια επεμβαση σχετικη με κυκλοφορικο ή γενικα που αφορα υγρα του σωματος;πχ θυρεοειδη;

γραψε μου αν θες για κατι πιο συγκεκριμενο να επικεντρωσω εκει.

2 thoughts on “Το διαβασμα για την Κωνσταντινα

  1. Ο/Η Κωνσταντίνα λέει:

    Γειά σου Σταυρούλα συγνώμη αν ενοχλώ αλλά ελπίζω να μή με ξέχασες γιατί είμαι και σε μια αναμονή βλέπεις🙂 Περιμένω το δεύτερό σου ρίξιμο αναλυτικότερα για τη δουλειά μου και τα έρμα τα αισθηματικά…. Σ’ευχαριστώ

  2. Ο/Η Κωνσταντίνα λέει:

    Σ’ευχαριστώ Σταυρούλα
    Η αλήθεια είναι ότι έτσι όπως βγήκανε τα χαρτιά είναι σα να απεικονίζουν τη ζωή μου μερικά χρόνια πριν (όσον αφορά τα αισθηματικά τουλάχιστον). Βέβαια υπήρξε και μετά απογοήτευση αλλά όχι μέσα από συγκατοίκηση. Οπότε όπως καταλαβαίνεις ίσως είναι λίγο συσσωρευμένη η απογοήτευση🙂 Είναι σωστά επίσης όσον αφορά το παρόν μου σχετικά με το κλείσιμο που λες. Τη μετακόμιση την έκανα πριν 9 μήνες περίπου. Όσον αφορά την υγεία μου όμως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Θα ήθελα αν δεν είναι κόπος να μου ρίξεις εκτενέστερα για τα αισθηματικά μου, καθώς επίσης και το θέμα της δουλειάς μου.
    Σ’ευχαριστώ και πάλι για την ανταπόκρισή σου

Σχολιάστε

