To διαβασμα για την nouvia


Αρχικα να δουμε τι συμβαινει αυτη τη στιγμη:

οι κρινοι(3) τα συννεφα(6) η γυναικα(29) το δρεπανι(10) τα αστρα(16)

τι να σου πω βρε γλυκια  μου, απο ψυχολογια σκιζεις αυτην την εποχη!

τι  απαισιοδοξια ειναι αυτη βρε παιδι μου!

βεβαια δεν ειναι τελειως αδικαιολογητη γιατι κατι που εχεις αρχισει προσφατα δεν εξελισσεται οπως περιμενες και οντως υπαρχουν εμποδια και προβληματα.

ομως τα αστρα δειχνουν επιτυχια στο μελλον, κανε υπομονη!

στην καρδια σου:

το δεντρο(5) η αγκυρα(35) η καρδια(24) το σπιτι(4) τα πουλια(12)

μου φαινεται σα να εχεις ριζωσει στο σπιτι σου και δεν θελεις να δεις ανθρωπο!

βλεπω επικοινωνια τηλεφωνικα -ιντερνετ με κοσμο αλλα γιατι δεν βγαινεις απο το σπιτι να γνωρισεις κανεναν ανθρωπο;

να δουμε τι ερχεται:

το βιβλιο(26) το δεντρο(5) ο καβαλαρης(1) ο δρομος(22) ο ηλιος(31)

τα νεα που ερχονται εχουν πιθανως σχεση με την υγεια σου, περιμενεις αποτελεσματα απο εξετασεις;

θα βγουν αριστα, μην ανησυχεις καθολου!

για τη δουλεια:

ο πυργος (19) η σεληνη(32) η αγκυρα(35) το παιδι(13) ο αντρας(28)

καποια νεα αρχη, νεα δουλεια, νεα συνεργασια με καποιον αντρα θα προκυψει

ασχολεισαι με επαγγελμα που εχει σχεση με παιδια;

ιδρυμα, φροντιστηριο ή κατι παρεμφερες;

για νεα σχεση:

το φερετρο(8) το βουνο(21) το δαχτυλιδι(25) τα ψαρια(34) οι δρομοι(22)

αχ βρε κοπελιτσα μου, τι χαρτια ειναι αυτα!

δεν βλεπω να υπαρχει αληθινη διαθεση απο μερους σου για σχεση, ομως βλεπω οτι αν ανοιξεις τα ματια σου θα δεις οτι υπαρχουν διαθεσιμοι αντρες να διαλεξεις…

αλλα βλεπω οτι εχεις παραιτηθει αρκετα γενικως και περιμενεις να σου ερθουν ολα ουρανοκατεβατα…κανε κατι κι εσυ..

3 thoughts on “To διαβασμα για την nouvia

  1. Ο/Η γιώτα λέει:

    Σταυρούλα μου καλώς ήρθες, μας έλειψες! ελπίζω να πέρασες ωραία!!! μάλλον βγαίνουν έτσι τα χαρτιά μου επειδή αισθάνομαι τελείως μόνη μου, τόσο στη δουλειά μου όσο και στο σπίτι μου, δεν θέλω να σε ρίξω, ερημιά νιώθω.
    και οι άνθρωποι που με νοιάζονται είναι όλοι μακριά στον τόπο καταγωγής μου.
    αλλά να ξέρεις το παλεύω, να κάνω και εδώ παρέες.
    για καινούρια σχέση όχι δεν θέλω να κάνω, ακόμη αλλά ούτε καποιο ενδειαφέρον εκδηλώθηκε. δυστυχώς πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται τον αντρα από τη δουλειά μου, και θα ήθελα να μου ρίξεις για αυτόν, τι νιώθει, αν νοιάζεται, βέβαια θυμάσαι είναι παντρεμένος αλλά στη φάση που είμαι δεν με απασχολεί αυτό. τον λένε γιάννη και είναι 45 χρόνων.
    και μην ανησυχείς θα πάρω τα πάνω μου!
    ευχαριστώ
    και φιλιά!!!

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      τι να κανουμε αφου αυτον θελεις θα ριξω να δουμε!
      οποτε ακυρο αυτο που σου ειπα για δουλεια σχετικη με παιδια;
      το παιδι που βγηκε κοντα στον αντρα απο την δουλεια σου ισως δειχνει οτι εχει παιδι ή οτι ειναι ανωριμος κι εχει παιδιαστικη συμπεριφορα;
      περιμενω να με βοηθησεις με αυτην την ερμηνεια!
      φιλια πολλα και ολα θα φτιαξουν!

      • Ο/Η γιώτα λέει:

        Σταυρούλα μου έχει δύο παιδιά μεγάλα, από όσο ξέρω η γυναίκα του είναι δασκάλα, αλλά τι σχέση να έχει αυτό στο ρίξιμο?
        τώρα αν έχει παιδιάστικη συμπεριφορά τι να σου πω!δεν γνωριζόμαστε τόσο καλά ούτε έχουμε συχνή επικοινωνία.
        ρίξε μια ματιά και βλέπουμε!
        ναι αυτόν θέλω.

Σχολιάστε

