Καλως σας βρηκα !(κι ελπιζω να ειστε εσεις τουλαχιστον διακοπες…)


Ωραιες μερες βρηκα να γυρισω απο τις διακοπες αλλα τι να κανουμε;

ελλειψη ρευστου!

τελωσπαντων, πολυ ωραια περασα, πολλα μπανια εκανα, καιρος για επιστροφη στις συνηθειες μου!

Σημερα κλεισμενη ολη μερα στο σπιτι με το air condition, προσπαθω να συγκεντρωθω και να επανελθω, ανακτωντας τη συγκεντρωση μου!

το ξερω οτι σας απογοητευω αλλα μονο της κατερινας το ριξιμο δημοσιευω σημερα  και τα υπολοιπα αυριο!

υπομονη και πολλα φιλια

σε οσους κανουν διακοπες καλα μπανια!

One thought on “Καλως σας βρηκα !(κι ελπιζω να ειστε εσεις τουλαχιστον διακοπες…)

  1. Ο/Η ΜΑΡΙΝΑ λέει:

    καλως μας βρηκες!!!!!

    δεν μπορεις να φανταστεις ποσα εγιναν ολες αυτες τις μερες!οσα μου ειχες πει παλιοτερα βγηκαν!εχω ακομα σχεση με το παιδι που σου ειχα πει ομως υπαρχουν παρα πολλα προβληματα!τελη αυγουστου περιμενω τα αποτελεσματα μου να δω που 8α παω αφου περναω σε καποιες σχολες μετα τις πανελληνιες που εδωσα!εκεινος μου λεει οτι 8α ερθει μαζι μου αλλα εγω σκεφτομαι να τον αφησω γιατι πολλα πραγματα τελευταια με εχουν πληγωσει!
    σε παρακαλω μπορεις να δεις αν 9α κανω μαζι του αυτο το ταξιδι?αν θα παμε μαζι?>
    8α συνεχιστει η σχεση μας?αν οχι 8α βρω κατι καλυτερο στο μελλον?βλεπεις να υπαρχει νεο προσωπο στην ζωη μου?οσο για εκεινον που ειμαι τωρα πια ειναι τα συναισ8ηματα του?μαγαπαει πραγματικα οπως μου λεει ?μηπως ειμαι εγω που δεν τον αγαπαω τοσο?

    σε παρακαλω χρειαζομαι τισ συμβουλες σου…τελη του μηνος θα φυγω απο συρο και δεν ξερω τι πρεπει να κανω!8α περιμενω με ανυπομονυσια!

Σχολιάστε

