Για την Γιωτα


ελα γιωτα μου,τωρα το ειδα το μηνυμα!
λοιπον
Η καρδια (24) Ο Κήπος(20) Η γυναικα(29) Το Καραβι(3) Το Δεντρο(5)

Μετακομισες; εκανες καποιο ταξιδι που πηγε πολυ καλα;

Ο πελαργος(17)  Το Βουνο(21)  Το Καραβι(3) Το δρεπανι(10) Τα Πουλια(12)

Κατι ξαφνικο πρεπει να συνεβη που δεν το περιμενες! Υπηρξε καποιο εμποδιο στο ταξιδι σου; καποιο ατυχημα; κατι σε αναγκασε να γυρισεις πισω; καυγαδισες με τον πρωην σου για αυτο το ταξιδι; καποιος σου δημιουργησε καθυστερηση-σοβαρο λογο να γυρισεις πισω;

ο Καβαλαρης(1) Τα αστρα(16) Ο Αντρας(28) Τα Συννεφα (6) Τα Ποντικια(23)

απο οτι βλεπω ο πρωην απο εκει που σου εταζε τον ουρανο με τα αστρα στραβωσε αρχισε καυγαδες και σου δημιουργει προβληματα

Τα ποντικια(23) Τα συννεφα(6) Η καρδια(24) Ο αντρας (28) Το δαχτυλιδι(25)

εκανες σχεση τελικα μαζι του αλλα κατι δεν πηγε καλα αρχισε να τρωγεται με τα ρουχα του;

το φιδι(7) Το φερετρο(8) Το δαχτυλιδι(25) Το μαστιγιο(11)  Το Βουνο(21)

σου ειχε πει οτι δεν ειχε επικοινωνια με την πρωην του το ¨φιδι¨αλλα εντελως απροσμενα εγινε κατι πολυ ασχημο σε σχεση με το ατομο αυτο;

Ο κηπος (20) Ο πελαργος(17) Το γραμμα(27) Το βουνο(21) Το μαστιγιο(11)

εγινε πολυ γερος καυγας μεταξυ σας; μηπως εστειλε εκεινος καποιο μηνυμα που ειδες εσυ;

γραψε μου περισσοτερα να σε βοηθησω!

4 thoughts on “Για την Γιωτα

  1. Ο/Η γιώτα λέει:

    Σταυρούλα μου αυτό είναι το mail μου, nouvia7@yahoo.gr
    στείλε μου από το δικό σου για να σου γράψω ιδιαιτέρως.

    φιλιά

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      ελα γιωτα μου, δεν θελω να δωσω το μοναδικο μειλ που εχω, μην το παρεις προσωπικα!
      μπορει να φτιαξω ενα για ειδικα για εσας βεβαια!
      γραψε μου αν ισχυουν αυτα που σου εγραψε και οσα θελεις εσυ να γραψεις, θα τα διαβασω και θα τα σβησω αμεσως απο το μπλογκ
      να μην υπαρχουν…

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      ελα βρε γιωτα μου, τι απιστευτο αυτο που μου εγραψες!!!!!!!
      ελπιζω να ξεκοψες μαζι του και να μην του ξαναμιλησεις ποτε!ελεος πια με το θρασσος του…
      περιττο ειναι να δουμε οτιδηποτε σε σχεση με αυτο το ατομο..

      • Ο/Η γιώτα λέει:

        κάνε ένα ρίξιμο για μένα όσο σύντομα μπορέσεις
        και για τα επαγγελματικά μου γιατί υπάρχουν ανακατατάξεις,
        και για τα αισθηματικά μου

Σχολιάστε

