Το Διαβασμα για τη Μαριον


Ο Πυργος (19) Το Βιβλιο(26) Η Γυναικα(29) Το Γραμμα(27) Η Αρκουδα(15)

περιμενεις καποια σημαντικα νεα σχετικα με δουλεια, σπουδες, εξετασεις τα οποια σε εχουν αγχωσει αρκετα!

Για το ατομο που σε ενδιαφερει:

Τα Πουλια (13) Η Αλεπου (14) Ο Αντρας(28) Το Δρεπανι(10) Τα Ποντικια(23)

απο οτι μπορω να δω, υπαρχει κατι επιπολαιο με αλλη κοπελα αλλα θα τελειωσει πολυ συντομα.

Το καραβι(3) Ο κηπος (20) Η καρδια(24) Το Δαχτυλιδι(25) Το Δεντρο(5)

βλεπω ενα ταξιδι και ομορφη συναντηση με σχεση που θα διαρκεσει, οποτε τι να πω! Περιμενε καλα νεα απο εκεινον!

2 thoughts on “Το Διαβασμα για τη Μαριον

  1. Ο/Η μαριον λέει:

    Σταυρούλα μου ευχαριστώ!!Η αλήθεια είναι οτι αυτός έχει επαφές με την πρώην…Κι εγώ εκεί που νόμιζα οτι είμαι σε καλό δρόμο και τον ξεχνώ εκεί μου ξανάρχεται…Με το άλλο παιδί που σου έλεγα τελείωσε πολύ πρόωρα, και καλύτερα τελικά…Δεν υπήρχε κάτι.Τέλος πάντων…
    Μια διευκρίνηση θέλω:το τελευταίο που μου έγραψες για το ταξίδι είναι σε σχέση με αυτόν και με μένα?Η’ κάτι άλλο ξεχωριστά? Παρεμπιπτόντως, ήταν να παώ ένα ταξίδι την περασμένη βδομάδα και δεν το θελε ούτε ο Θεός!!!!Αλήθεια!Μέχρι τελευταία στιγμή όλα ηταν οκ και κανονισμένα,ώσπου ξαφνικά γύρισε τελείως το πράγμα και δεν πήγα πουθενά…Τυχαίο?Δεν νομίζω!!!(που λέει και η διαφήμιση!!!)Ελπίζω να μην σε κούρασα!Καλά αποτελέσματα στις εξετάσεις σου κ καλό μήνα!!!
    ΥΓ. Αν πάντως θέλήσεις κάποιον να ρίξει τα χαρτιά για σένα πες μου!Εγώ χρησιμοποιώ κυρίως την Κατίνα(αν κ σε μένα δδεν βγαίνει, στους άλλους κάτι κάνω!)Αυτά!Καλό βράδυ!

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      Να εισαι καλα Μαριον! Δεν μου αρεσει να ξερω το μελλον ειδικα στα αισθηματικα μου…ειναι λιγο περιεργο αλλα θα εριχνα μονο αν δεν με πολυενοιαζε για ενα συγκεκριμενο θεμα αλλιως αν μου εβγαιναν ασχημα θα στεναχωριομουν πολυ!το ταξιδι ειναι για σενα, ελπιζω να ερθει κατι καλο!

Σχολιάστε

