Το Διαβασμα για τη Γιωτα


Τα Συννεφα(6)     Τα Ποντικια(23)   Η Σεληνη(32)

Το Φερετρο(8)   Η Γυναικα(29) Ο Καβαλαρης(1)

Τα Ψαρια (34)     Το Βιβλιο (26)      Ο Ηλιος (31)

λοιπον, ενα μυστικο σε τρωει ή κατι κρυβεις σχετικα με καποιο θεμα υγειας, εξετασεις που εχουν γινει ή καποιο αποτελεσμα σε σχεση με εγγραφα που δεν ειναι αυτο που περιμενες. Καποια απορριψη σε σχεση με καποιο συμβολαιο ή καποια χαμενα εγγραφα σχετικα με γραφειοκρατικες διαδικασιες να προσεχεις.

στα αισθηματικα , οι αμφιβολλιες που ειχες στο παρελθον αρχισουν να εξαλειφονται γιατι με τον τροπο του ο πρωην σου , σου δειχνει πολυ συναισθηματισμο και ευασθησια και ειναι πραγματα που δεν τα περιμενες σε τετοιο βαθμο να λαβεις απο αυτο το συγκεκριμενο ατομο!

Στην καρδια του:

Ο Σταυρος(36)   Η Αγκυρα(35) Η Καρδια(24) Τα Ποντικια(23) Τα Πουλια(12)

ειναι πολυ κατασταλαγμενος και ετοιμος για δεσμευση μαζι σου αλλα βλεπω καποια εντονη αρνητικη επιρροη απο συγγενικα προσωπα που του μιλανε αρνητικα , καποια αδερφη ή αδερφια ισως;

Τα Συννεφα(6)  Το Βουνο(21) Η Αρκουδα(15) Ο Αντρας(28) Το Δεντρο(5)

απο οτι φαινεται ο πρωην σου αντιμετωπιζει καποια προβληματα , εχει καποιο θεμα υγειας πχ με κυκλοφορικο ή πνευμονες ή απλα ειναι πολυ κουρασμενος απο τις υποχρεωσεις και τις ευθυνες και νιωθει βαρος , οποτε χρειαζεται οπωσδηποτε διακοπες , αλλαγη περιβαλλοντος και ξεκουραση…

22 thoughts on “Το Διαβασμα για τη Γιωτα

  1. […] Το Διαβασμα για τη Γιωτα May 2010 21 comments […]

  2. Ο/Η σταματια λέει:

    σταυρουλα γεια σου μπορεις αν εχεις χρονο να κοιταξεις για την υγεια μου και πως θα παω στα αισθηματικα μου στο μελλον καλο μηνα ,ευχαριστω για τον χρονο σου.

  3. Ο/Η γιώτα λέει:

    Σταυρούλα μου

    πελαργός και μαστίγιο σε αισθηματικό ρίξιμο μπορεί να σημαίνει διαζύγιο?
    τι άλλο μπορεί να σημαίνει?

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      καυγαδες-διαφωνια, λογομαχια σχετικα με εγκυμοσυνη ή νεα αρχη γενικοτερα ή σε σχεση με καποιο ταξιδι-κυριως μετακομιση ομως οχι για αναψυχη

  4. Ο/Η γιώτα λέει:

    Σταυρούλα μου σε κούρασα ε?
    θα χει πλάκα όμως σαν να διορθώνεις γραπτά κάπως.

    Ο κήπος(20) Το δέντρο (5) Ο άντρας (28) Τα ποντίκια(23) Τα άνθη (9)
    Εδώ έχουμε έναν πολύ κοινωνικό άνδρα που ζει κάτω από κοινωνικά φώτα, θέλει να είναι το κέντρο του κόσμου, που προσέχει τον εαυτό του, αν και ίσως αρρωστήσει λιγάκι, όμως όλη αυτή η διασκέδαση και η ευτυχία μετατρέπονται σε απώλεια αυτός ο άντρας χάνει μια γυναίκα?

  5. Ο/Η γιώτα λέει:

    Στην καρδιά μου

    Τα άστρα (16) Τα πουλιά (12) Η καρδιά (24) Το βιβλίο (26) Τα ψάρια (34)

    Εδώ φαίνεταιν πάλι η συναισθηματική επιτυχία που είχα στο παρελθόν, η οποία από ότι φαίνεται μου προκαλούσε μεγάλη έξαψη, άγχος νευρικότητα και ανησυχία.
    υπάρχει ένα μυστικό, μια μυστική αγάπη, μυστικά λεφτά ίσως( ειδικά για αυτό δεν πάει πουθενά το μυαλό μου) μήπως είναι κάποια χρήματα που δεν περιμένω ή απλά αγάπη για το χρήμα?

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      εδω μου τα χαλασες
      μηπως υπαρχει καποιο ατομο που ενδιαφερεται για σενα ερωτικα και δεν το ξερεις; μηπως αυτο το ατομο ειναι τα ψαρια που βγαινουν συνεχως;
      τα πουλια μπορει να συμβολιζουν και μικρα ταξιδακια, μηπως να πας αυτο το ταξιδι που λες γιατι θα εξελιχθει πολυ καλα;

      • Ο/Η γιωτα λέει:

        αυτό το σκέφτηκα κι εγώ για τα ψάρια αλλά δεν ξέρω κάποιον στο ζώδιο αυτό, τι άλλο συμβολίζουν τα ψάρια? άλλο στοιχείο? δεν είμαι καθόλου αρνητική στα ταξίδια και για το καλοκαίρι έχω σκοπό να κάνω μικρές αποδράσεις γιατί για μεγάλες όπως βλέπεις οικονομικά χάλια. απλά ερμήνευσα τα χαρτιά ότι θα υπάρξουν εμπόδια.\
        πάντως αν κανονιστεί ναι θα πάω.
        αυτά για εδώ ε? δεν βλέπεις κάτι άλλο?

  6. Ο/Η γιώτα λέει:

    Τα ποντίκια(23) Τα ψάρια (34) Η Γυναικα(29) Ο Σκύλος (18) Το μαχαίρι (11)

    Θα έλεγα ότι περνάω μια περίοδο άγχους , κούρασης, απομόνωσης και ίσως κατάθλιψης λόγω οικονομικών δυσκολιών, πιθανόν να χάσω κάποια χρήματα
    όλα αυτά μου έχουν φέρει μεγάλη ψυχική κούραση, φαίνεται ότι στη ζωή μου υπάρχει ένας φίλος άντρας μάλλον με τον οποίο είτε θα διαφωνήσω, είτε είναι η αιτία αυτής της κατάστασης ή δεν είναι αυτό που δείχνει.

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      σε εχει φαει η κατασταση με την αντιζηλο και τον πρωην με τον οποιο υπαρχουν αρκετες διαφορες-καυγαδες σχετικα με το φιδι ή επισης ποντικια και ψαρια: εχεις οικονομικες δυσκολιες οπως ειδες κι εσυ! Σκυλος -μαχαιρι:διακοπη συνεργασιας με ατομο που γνωριζεις(ισχυει) και σε συνδυασμο με ποντικια-ψαρια :ελλειψη σταθεροτητας στα οικονομικα.

      • Ο/Η γιώτα λέει:

        πως να μη με τρώει Σταυρούλα μου, αφού ούτε λίγο ούτε πολύ είμαστε όλοι στην ίδια δουλειά? σε αυτό το ρίξιμο μπερδεύτηκα λίγο.
        οπότε λες τα ψάρια είναι η αντίζηλος και ο σκύλος αυτός? ή το αντίθετο?

  7. Ο/Η γιώτα λέει:

    λοιπόν:

    Τα άστρα (16) Το τριφύλλι(2) Το δέντρο (5)

    Η σελήνη (32) Η Γυναικα(29) Το γράμμα(27)

    Ο Σταυρός(36) Το καράβι (3) Το φίδι (7)

    Στο παρελθόν είχα μια ερωτική – συναισθηματική επιτυχία, η οποία κατέληξε σε πόνο και λύπη.Παρ’ όλα αυτά φαίνεται ότι δεν το βάζω κάτω και ελπίζω και προσπαθώ να κάνω πράγματα που με κάνουν ευτιχισμένη, όπως ένα ταξίδι που σκέφτομαι το οποίο μάλλον δεν θα κανονιστεί τελικά ή θα γίνει με εμπόδια.Σιγά σιγά θα ξαναβρώ τη χαμένη μου ενέργεια ίσως από κάποια σημαντικά νέα που θα λάβω.Επίσης στη ζωή μου υπάρχει μια γυναίκα (το φίδι) αντίζηλος ή εχθρός μου που θα μου προκαλέσει προβλήματα, θλίψη και στεναχώρια.

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      το παρελθον οκ οπως το βλεπεις, το παρον γιατι το βλεπεις οτι δεν θα γινει το ταξιδι;τριφυλλι και καραβι:τυχερο ταξιδι, με προοπτικες κτλ..
      το μελλον: ειδησεις που παιρνεις για το φιδι σε εχουν εξαντλησει ψυχολογικα, χρειαζεσαι αλλαγη παραστασεων, κανε το ταξιδι με λιγα λογια!

      • Ο/Η γιώτα λέει:

        μάλλον επειδή κοιτάζω και τα διπλανά δηλαδή σταυρός και πλοίο, σελήνη και γυναίκα
        τα κοιτάζω και οριζόντια.
        πως τα είδες σε καλό δρόμο είμαι?
        πάντως βοηθάει όταν τα γράφεις.
        να σαι καλά πάντως, θα ξαναπροσπαθήσω

        όποτε έχεις όρεξη ρίξε μου για αυτή τη κατάσταση, γιατί πραγματικά εξαντλούμαι ψυχικά και νιώθω εγκλωβισμένη, α επίσης αν θες και για τα επαγγελματικά γιατί έχω κάνει κινήσεις για να μετακομίσω στην πόλη μου.

  8. Ο/Η γιώτα λέει:

    θα σου περάσω ένα ρίξιμό μου και πως το ερμηνεύω εγώ.
    αν έχεις χρόνο βοηθάς λίγο! πριν ρίξεις τα χαρτιά μελετάς κάτι? αν ναι τι?

  9. Ο/Η γιώτα λέει:

    Αχ βρε σταυρούλα μου πραγματικά θα θελα να με μάθεις και εμένα να ρίχνω, φανταζομαι έχεις κάποιον που σε καθοδηγεί ή σου έχει δείξει.
    αυτή τη περίοδο έχω έννοια κάποια έγγραφα που ετοιμάζω για επαγγελματική συμφωνία, και το κρατάω κρυφό από όλους, και σήμερα έκανα κάποιες εξετάσεις, αύριο θα βγουν τα αποτελέσματα. ελπίζω να είναι όλα καλά.
    έχω λίγο άγχος βέβαια.
    ναι ο πρώην μου έχει πολύ μεγάλο άγχος, με τα επαγγελματικά του κυρίως .
    σε ευχαριστώ και πάλι
    πήγες καλά στις εξετάσεις?
    έχω μια λένορμαν από τον αστρολόγο, να δοκιμάσω λες?

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      γιωτα μου να εισαι καλα! δεν με καθοδηγει κανεις εκτος απο την διαισθηση μου, ουτε μου εχει δειξει καποιος.
      εχω διαβασει πολυ καλα τις ερμηνειες και εχω ψαξει πολυ τους συνδυασμους των χαρτιων αλλα περισσοτερο πιστευω οτι παιζει ρολο το αν η τραπουλα που εχεις μπροστα σου σου »μιλαει».
      εμενα ας πουμε η ντεστε η γνωστη της κατινας η τραπουλα δεν μου ελεγε τιποτε μεχρι που την πεταξα κιολας!
      το ιδιο και η ταρω η κλασικη μου φαινεται πολυ βαρια!
      αν σου κανει κλικ η λενορμαν να την χρησιμοποιησεις, απλα οι ορισμοι που δινονται στα βιβλια οπως και αυτο στο περιοδικο αλλα και σε καποιο αλλο εχω απο τραπουλα λενορμαν που ειχα αγορασει ειναι πολυ περιορισμενοι και δεν σε βοηθουν.
      πιστευω οτι οι ορισμοι-σημασιες που εχω εδω ειναι πολυ κατατοπιστικες και περιλαμβανουν πολλες πληροφοριες, απο εκει και περα ειναι στο χερι σου να κανεις τους σωστους συνδυασμους!
      ηθελα να σε ρωτησω απο τα προηγουμενα ριξιματα γιατι βγαινει συνεχεια το χαρτι τα ψαρια, ειναι καποιος απο τους δυο σας ιχθεις;

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      που μενεις; αθηνα ή επαρχια; εχουμε παντως την ιδια ηλικια!

      • Ο/Η γιώτα λέει:

        Σταυρούλα μου ελπίζω να πήγες καλά στις εξετάσεις σου.
        εμένα οι δικές μου, ιατρικές βέβαια, βγήκαν μια χαρά ευτυχώς για το είχα άγχος
        είχα πάρει και εγώ την ντέστε κάποτε, δεν ξέρω νόμιζα ότι μου έφερνε γκαντεμιά και την πέταξα, αλλά η lenormand μου αρέσει πολύ και θα δοκιμάσω αν και δεν πιστεύω ότι έχω το χάρισμα που λένε.
        θα σου στείλω καμιά φορά ένα ρίξιμο δικό μου και πως το ερμηνεύω, για να δούμε και την δική σου άποψη.
        τα ψάρια πιστεύω ότι βγαίνουν επειδή ο πρώην μου δεν έχει σταθερή δουλειά και τον τρώει πάρα πολύ αυτό το θέμα όσο αφορά τα επαγγελματικά οικονομικά.
        κάτι άλλο που μου ήρθε τώρα ιχθύς στο ζώδιο είναι η κοπέλα από τη δουλειά που σου είχα αναφέρει τα σχετικά…..
        επαρχία μένω
        πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

