Ανακοινωση


κοριτσια αυριο το πρωι θα σας εχω ετοιμα τα διαβασματα σας!

φιλια

9 thoughts on “Ανακοινωση

  1. Ο/Η Mpaspanteilism λέει:

    Σταυρουλα μου μην ξεχασεις κ εμενα σε παρακαλω!!!🙂

  2. Ο/Η ΜΑΡΙΝΑ λέει:

    se perimenoume pws kai pws glukia m…exw tooso polu agwnia..oti m exeis pei exeis pesei 100% mesaaa.!!elpizw na mhn arghseis na mou apanthseis!filia

  3. Ο/Η Mpaspanteilism λέει:

    Ελα κοριτσι μου… τι κανεις? Τα ονοματα τα ειδες?

  4. Ο/Η Mpaspanteilism λέει:

    Καλησπερα κ καλο μηνα!!!
    Με ξεχασες εμενα κοριτσι μου??

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      ωχ ελα βρε γλυκια μου, με συγχωρεις!θα σου ριξω μεχρι το βραδυ, στειλε μου ξανα αν θελεις εδω, ονοματα!

      • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

        καλησπερα….βλεπω ριχνεις τα χαρτια…αν ισχυει θα μπορεσεις να τα ριξεις κ για μενα….ειμαι καστανοξανθη κ ενδιαφερομαι για εναν μελαχροινο…

Σχολιάστε

