Η απάντηση για την Mpaspanteilism


Kοπέλα μου, τα χαρτια που εριξα για σενα ειναι τα εξης:

Το Κλειδί (33)          Ο Κήπος (20)           Ο Ήλιος (31)

Η Κυρία (29)         Οι Κρίνοι (2)

Ο Πύργος (19)

ήθελα να δω σε πρώτη φαση την κατασταση που επικρατει στα αισθηματικα σου

η πρωτη γραμμη μου δειχνει καθαρα οτι δεν εχεις λογο να ανησυχεις για τη σχεση σου και την αισθηματικη σου ζωη

εισαι ενα ατομο δημοφιλες, κοινωνικο,τυχερο που δεν του λειπει η αγαπη και το ενδιαφερον.

Όμορφη εισαι, ευχαριστη και δεν καταλαβαινω γιατι ασχολεισαι με μικροτητες αλλων. Αυτό που πρεπει να κοιταξεις

ειναι να μην απομακρύνεις τον συντροφο σου με αβασιμες ανησυχιες δικες σου..

εριξα μετα για να δω ποιο ατομο σου δημιουργει προβληματα και τα χαρτια ηταν τα εξης:

Το Φίδι (7)       Το Αστέρι (16)          Η Κυρία (29) Το Σπίτι (4)     Το Βουνό (21)

Το χαρτι Η Κυρία το τοποθέτησα στην μεση του ριξιματος για να δηλωνει εσενα

λοιπον το φιδι πρωτο και καλυτερο μου λεει οτι εχεις δικιο οτι υπαρχει καποιο προσωπο γυναικειο

που ζηλευει και δεν θελει το καλο σου. Αυτο που φαινεται ειναι το ατομο αυτο το γνωριζεις και το

βαζεις και στο σπιτι σου! Μήπως ειναι καποια που θεωρεις φιλη σου;

Προσοχη γιατι εχεις αγνη καρδια και δεν βλεπεις οτι ολος ο κοσμος δεν ειναι οπως εσυ..

Τελος σου γραφω μερικα χαρακτηριστικα του φιδιου για να δεις αν ταιριαζει με αυτα καποια που ηδη γνωριζεις:

τα χαρτια ειναι τα εξης:

Το Βιβλίο (26)    Ο Σταυρός (36)      Το Φίδι (7) Η Καρδιά (24)    Το Δέντρο (5)

Είναι σιγουρα καποιο ατομο που γνωριζεις, υπαρχει περιπτωση να ειναι καποιο συγγενικο προσωπο πχ ξαδερφη;

ξερεις καποια που να ταιριαζει με αυτα που σου γραφω, μπαινει στο σπιτι σου και μπορει να ασχολειται με καποιο

ιατρικο επαγγελμα , νοσοκομα κτλ; Μήπως εχει χασει καποιο ατομο τον τελευταιο καιρο; Υπάρχει καποια πρωην του συντροφου σου που κινειται στους ιδιους χωρους με σενα με τα παραπανω χαρακτηριστικα;

Η γνωμη μου ειναι παντως: (απ’ οτι είδα και απο τα παρακατω)

Ο Πελαργός (17)        Ο Σκύλος  (18)       Ο Κύριος (28) Η Σελήνη (32)    Το Βουνό (21)

οτι ο συντροφος σου ειναι συναισθηματικα δεμενος μαζι και πιστος αλλα σε θελει οπως σε πρωτογνωρισε, μηπως αλλαξες κατι στη συμπεριφορα σου και τον εχεις απομακρυνει;

Δεν βλεπω παντως τιποτε που να απειλει πραγματικα τη σχεση σας, γινε πιο ζεστη και πλησιασε τον τρυφερα γιατι το εχει αναγκη…

ελπιζω να βοηθησα!

2 thoughts on “Η απάντηση για την Mpaspanteilism

  1. Ο/Η Mpaspanteilism λέει:

    Χρονια πολλα κ Χριστος Ανεστη!!!
    Σε ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια σου!!!
    Εισαι πολυ καλη!!!🙂

    Ολα σωστα τα λες για την κατασταση που επικρατει στην σχεση μου!! Ωραια χαρτια σου επεσαν….αν κ δεν ξερω την συγκεκριμενη τραπουλα, θα την μαθω καποια στιγμη!!!

    Τωρα για αυτην που δημιουργει προβληματα, δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι!! Δεν βαζω καμια στο σπιτι μου, δεν ξερω τι ακριβως εννοει το χαρτι Σπιτι!!
    Φιλη μου ισως να ειναι, οτι την ξερω ειναι σιγουρο, αλλα ακομα δεν την βρηκα!! Που θα μου παει….
    Συγγενικο προσωπο βλεπεις? Μου φαινετε πολυ περιεργο, αν κ δεν εχω καμια θα το ψαξω!!!
    Εισαι η δευτερη που μου λεει οτι ασχολειται με τον ιατρικο κλαδο!! Οχι δεν ξερω καμια τετοια τουλαχιστον στο δικο μου περιβαλλον!!
    Εγω εχω χασει την γιαγια εδω κ αρκετους μηνες!!
    Καποια πρωην του…χμμμ θα το ψαξω κ αυτο!!

    Ναι εχει αλλαξει κατι στην συμπεριφορα κ στους δυο ομως!!!
    Ειμαι τρυφερη μαζι του κ τον προσεχω!!

    Σε ευχαριστω κ παλι για την βοηθεια σου!!
    Να εισαι καλα κοριτσι μου!!!

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      Να εισαι καλα!
      Οσον αφορα το ατομο που σου δημιουργει το προβλημα,
      μπορω να ερμηνευσω το χαρτι Το Σπίτι ως μια επιχειρηση μικρη, οικογενειακη
      η σαν να λεμε οτι το ατομο αυτο μπορει να κανει καποιο ελευθερο επαγγελμα
      και να δουλευει μεσα απο το σπιτι.
      Επισης για την φυση του επαγγελματος, εκτος απο ιατρικα οπως εγραψα πχ
      γιατρος, νοσοκομα, δουλεια σε νοσοκομειο θα μπορουσε να ασχολειται και
      με επαγγελματα οπως διαιτολογος, γυμναστρια, μικροβιολογος.
      Τελος μου λες οτι δεν μπαινει στο σπιτι σου οποτε ψαξε μηπως εσυ μπαινεις
      στο δικο της η στον χωρο εργασιας της.
      φιλια πολλα και ο,τι θελεις εδω ειμαι!

Σχολιάστε

