Παράδειγμα ερώτησης


Μια φίλη αναρωτιέται αν θα κάνει κάποια σχέση στο άμεσο μέλλον

Δηλώνω κατ΄αρχήν την κάρτα με το Ν0 29 , την Κυρία, η οποία θα αναφέρεται στην ενδιαφερόμενη, δηλαδή την φίλη μου.

Τα χαρτιά που έριξα είναι τα παρακάτω:

Αριστερά από την ενδιαφερόμενη βλέπουμε το Μπουκέτο και τη Σελήνη.

Το Μπουκέτο χαρακτηρίζει την ενδιαφερόμενη, τονίζοντας την εξωτερική ομορφιά της και την εξυπνάδα της,

η Σελήνη, πάλι, την ευαισθησία της καθώς και τα δημιουργικά της ταλέντα.

Δεξιά, έχουμε τα Σύννεφα και το Βιβλίο.

Τα Σύννεφα μας δείχνουν οτι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, η ενδιαφερόμενη είναι μπερδεμένη, δεν είναι ξεκάθαρο τί είδους σχέση θέλει γιατί μέσα της είναι φοβισμένη, περνάει μια δύσκολη περίοδο, ίσως αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υγείας σχετικό με άγχος.

Επίσης τα Σύννεφα μας λένε για έναν άντρα ( τον ρήγα σπαθί), κάποιον μεγαλύτερης ηλικίας από την ίδια, τολμηρό σε χαρακτήρα  άνθρωπο που θέλει να την προσεγγίσει.

Το Βιβλίο, πρόσθετα, δυσκολεύει την κατάσταση γιατί δυσχεραίνει την επικοινωνία μεταξύ των δύο ( άντρα και ενδιαφερόμενης). Αυτό συμβαίνει γιατί η ενδιαφερόμενη είναι κλειστός χαράκτηρας ( βλέπουμε οτι η κλειστή

πλευρά του Βιβλίου είναι στο σημείο πιο κοντά στην ενδιαφερόμενη ), δύσκολα την πλησιάζει κανεις.

Έτσι, πώς θα μπορέσει να βρει το θάρρος αυτός ο άντρας που θέλει να την πλησιάσει, όταν απο εκείνη

ορθώνεται ένα »τείχος’;

Συμπέρασμα – Aπάντηση :

Υπάρχει δυνατότητα νέας σχέσης με κάποιον καστανό , μεγαλύτερο σε ηλικία άντρα, ο οποίος περιμένει

το »πράσινο» φως από την ενδιαφερόμενη για να εκδηλώσει τα συναισθήματά του. Αυτό θα γίνει βέβαια μόνο αν η ενδιαφερόμενη γίνει πιο προσιτή και δείξει ότι είναι διαθέσιμη…

6 thoughts on “Παράδειγμα ερώτησης

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Καλησπέρα σας
    Λέγομαι Βασιλική 07 01 1978 και θέλω να δω τι προοπτική επανασύνδεσης υπάρχει με τον πρώην μου 28 08 1978
    Είναι σοβαρά τα πράγματα σας παρακαλώ την βοήθειά σας

  2. Ο/Η melina29 λέει:

    Kαλησπέρα!Με λένε Μελίνα και είμαι γενημμένη στις 23/03/1982.Θα ήθελα να μου πείτε αν θα κάνω μια σοβαρή σχέση που θα καταλήξει σε γάμο και πότε περίπου το βλέπετε?Γενικά θα ήθελα να δείτε τα αισθηματικά μου…
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων..

  3. Ο/Η sandrelli λέει:

    Καλημέρα Σταυρούλα . Δύο είναι τα θέματα που με απασχολούν. Το πρώτο αφορά τα εργασιακά μου, είμαι δημοσιος υπάλληλος , όμως το αντικείμενο που μου ανέθεσαν πρόσφατα δε με ικανοποιεί. Ενδέχεται να προκύψει νέα επαγγελματική πρόταση σε άλλη υπηρεσία ή θα παραμείνω στον ίδιο τομέα;
    Στα προσωπικά μου είχα μία σχέση με ξανθό άντρα που εληξε άδοξα εδώ και ένα χρόνο περίπου, μιας και ο ίδιος είχε ήδη μόνιμο δεσμό οποτε δε μπορούσε να τραβήξει περισσότερο. Ενδέχεται να επιστρέψει στη ζωή μου αυτό το πρόσωπο ή τελείωσε οριστικά; Εάν ναι, θα κανω κάποια νέα γνωριμία με προοπτική ;

  4. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    σταυρουλα γεια σου,ειχα διομισυ μηνες να μπω στο ιντερνετ και χαρηκα πολυ που επεστρεψες
    ειμαι η λικι,χρονια πολλα για την γιορτη σου και να χαιρεσαι την οικογενεια σου οποτε μπορεις
    θα ηθελα να μου ριξεις τα χαρτια για τα προσωπικα μου γιατι θα ηθελα να μαθω και για μια φιλη
    που τελευταια εχω αμφιβολιες,εχω γεννηθει 10/3/61 ειναι και αυτη στην ηλικια μου και αν γινεται
    για μια σχεση που εχει γεννηθει 26/8/69,μου ειχες βρει αρκετα πριν πολυ καιρο αλλα αυτη την περιοδο εχω διλλημα για αυτη την σχεση,ευχαριστω για τον χρονο σου.

  5. Ο/Η snakeoffire λέει:

    Δεν ειναι καθολου χαζη η ερωτηση! Εγω μαθαινω συνεχεια!
    Λοιπον τα συννεφα δειχνουν εναν αντρα μεγαλυτερο, εναν πρωην ισως, καποιον οπως ενα αφεντικο οταν η ερωτηση αφορα επαγγελματικα, καποιον στον οποιο ειμαστε υποχρεωμενοι.

  6. Ο/Η Μαιρη λέει:

    Θα κανω μια χαζη ερωτηση, αλλα τωρα μαθαινω κι εγω! Μαζι με τα συννεφα (που δειχνουν οτι ειναι μπερδεμενη) υπαρχει και ο Ρηγας Σπαθι. Θα μπορουσε ομως αυτος που ενδιαφερεται να ειναι μικροτερος σε ηλικια ή/και ξανθος, μελαχρινος κλπ.? Δηλαδη τα συννεφα συνεπαγονται αναγκαστικα τα παραπανω χαρακτηριστικα;

Σχολιάστε

