Τα Σύννεφα (6)


Εμπόδια, αμφιβολία, αβεβαιότητα, ανησυχία.

9 thoughts on “Τα Σύννεφα (6)

  1. Ο/Η Κάτερινα λέει:

    Εθεσα ως ερώτηση αν θα ξεπεραστουν τα εμπόδια μεταξύ μας με κύρια κάρτα τα σύννεφα και μου βγήκαν τα εξής χαρτια:
    σεληνη, καβαλαρης, συννεφα, παιδι, φερετρο

    βοήθησε με λιγο …..ολο αυτο σημαίνει οτι τα εμπόδια θα τελειώσουν και θα γινει ένα νεο ξεκινημα με επικοινωνια απο την πλευρά του οσον αφορά τα συναισθηματά του….?

    • Ο/Η snakeoffire λέει:

      μου φαινεται οτι το ατομο που σε ενδιαφερει ειναι μπερδεμενο και πολυ αψυχολογητο στις αντιδρασεις του, ανωριμο και με τα »φεγγαρια» του κατι που δυσκολευει την αλλαγη της καταστασης!

      • Ο/Η Κάτερινα λέει:

        Σε ευχαριστώ πολυ για την απάντησή σου μάλλον δεν το χω ακομα…ή η συναισθηματική μου εμπλοκη δεν με αφήνει να ειμαι αντικειμενικη στην πρόβλεψη των χαρτιών…. νομιζω πως η δική σου ερμηνεια σίγουρα πλησιαζει την πραγματικότητα των γεγονότων…προφανως θα πρεπει να περιμένω τα δικά σου ριξίματα για να έχω πιο σωστες και συγκεκριμένες απαντήσεις στα θέματα μου….εισαι φοβερη….

        • Ο/Η snakeoffire λέει:

          για μενα δεν ριχνω ποτε γιατι πανικοβαλλομαι και τα βγαζω ολα χαλια!!!
          οποτε μην απελπιζεσαι, αν ριξεις για αλλους πιθανως θα τα πας πολυ καλυτερα!
          οσο για ριξιματα απο δευτερα οπως εχω ενημερωσει!
          παντως χωρις να ριξω εγω, απο αυτα που μου εγραψες ειναι καταδικασμενη η κατασταση και να ξερεις οτι 1 στους 100 χωριζει την γυναικα του για καποια αλλη…δεν κανω κηρυγμα ετσι;το λεω γιατι αν δεν παθεις δεν μαθαινεις αλλα αν μπορεις να προλαβεις να μην πληγωθεις, ακομα καλυτερα!

          • Ο/Η Κάτερινα λέει:

            δε τέθηκε ποτε θεμα χωρισμού ούτε θέλησα ποτέ να συμβεί κατι τέτοιο άλλωστε είμαι και εγώ στην ίδια κατασταση απλά υπήρξε μια παρα πολύ όμορφη επαφή που με ταξίδεψε και μου έδωσε ομορφα ανανεωτικά συναισθήματα είναι μια σχέση φιλίας που υπήρξε στα παιδικά μας χρόνια και που χάθηκε με τα χρόνια λογω υποχρεώσεων και ξαναπροέκυψε πριν απο κανα τρίμηνο με μηνύματα … που εδωσε και στους δυο μας αναταση ψυχης αλλα για καποιο λογο άλλαξε αποτομα η συμπεριφορά του…. τι να πω … μαλλον θα μου πεις εσύ απο Δευτέρα….

            • Ο/Η snakeoffire λέει:

              καταλαβαινω πολυ καλα τι εννοεις και πως ενιωσες απλα ξερω πως οταν η καθημερινοτητα και η ρουτινα μας κουραζει και ταυτοχρονα η σχεση ή ο γαμος μας εχει μπει λιγο στην ακρη , τοτε κατι τετοια μηνυματα μας ξυπνουν το παρελθον, οτι ειμαστε ακομα ζωντανοι, μας θυμιζει οτι υπαρχει παντα το παθος του πρωτου καιρου…
              αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι προκειται για αγαπη ή ερωτα, μαλλον για αναγκη για ανανεωση προκειται επειδη εχουμε κουραστει…
              τι να σου πω, σε καταλαβαινω, ασε να ριξω και να σου πω περισσοτερα!

              • Ο/Η Κάτερινα λέει:

                η κατανοηση σου μου κάνει απίστευτο καλο….σε ευχαριστώ πανω απο ολα σαν άνθρωπος….

                • Ο/Η snakeoffire λέει:

                  απλα πρεπει να ψαχνουμε μεσα μας τι μας λειπει και μεγαλοποιουμε καποιες καταστασεις ή δινουμε σημασια σε ατομα που δεν εχουν αποδειξει τιποτε, ετσι θα επικεντρωθουμε στο προβλημα και δεν θα πεσουμε με τα μουτρα σε κατι που πιθανοτατα θα πληγωσει εμας και τους γυρω μας…

                  • Ο/Η Κάτερινα λέει:

                    εχεις απολυτο δίκιο….ολα ειναι ομως παντα θέμα εσωτερικής δύναμης του καθενός μας ….. κι οταν οι ανάγκες μας ειναι πολυ μα πολυ έντονες χάνουμε το μέτρο της λογικής και παραληρούμε συναισθηματικά ως εκει που δεν παιρνει…

Σχολιάστε

